فراخوان پست بانک برای اجرای طرح ارز دیجیتال ملی

ارز دیجیتال ملی

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در طی یک فراخوانی برای طراحی ارز دیجیتال ملی در کشور، پست بان را به عنوان یکی از بانک های تخصصی حوزه ی ارتباطات کشور معرفی کرد و در طی این فراخوان از فعالان و نخبگان حوزه ی ارزهای دیجیتال دعوت به همکاری نمود. هم اکنون پست بانک در نظر دارد به منظور اجرای سیاست های کلان مالی و ICT کشور با نخبگان و فعالان ارهای دیجیتالی مبتنی بر بلاک چین به طراحی و راه اندازی ارزهای دیجیتال ملی در کشور اقدام نماید.

در این راستا از تمامی اشخاص حقیقی، نخبگان و اشخاص حقوقی در خصوص ابعاد فنی، اجتماعی، اقتصادی، فقهی، فرهنگی و طراحی مدل های متفاوت ارزهای دیجیتالی که در این زمینه دارای سابقه ی اجرایی یا تحقیقی هستند، دعوت به عمل آورد و شرایط درخواست همکاری خود را در چهار بخش اعلام ساخت.

  1. میزان اطلاعات عمومی متقاضیان همکاری با پست بانک
  2. سابقه ی مربوط به فعالیت های اجرایی یا تحقیقی در زمینه ی ارزهای دیجیتالی (هم سخت افزاری و هم نرم افزاری)
  3. سوابق مدیریتی و اجراسازی طرح های کلان مالی در حوزه ی IT
  4. نام های افراد کلیدی و تاثیرگذار در اجرای طرح

افرادی که تمایل به همکاری در این زمینه دارند می توانند حداکثر تا تاریخ 1396/12/25 مدارک خود را به نشانی الکترونیکی cryptocurrency@postbank.ir ایمیل نمایند و یا از طریق مراجعه حضوری به پست بانک و نشانی: تهران، خیابان مطهری بعد از خیابان سرافزار پلاک 229 ساختمان مرکزی پست بانک ایران طبقه ششم، ارائه نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فراخوان پست بانک برای اجرای طرح ارز دیجیتال ملی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *