فراخوان دولت برای همکاری با هکرهای کلاه سفید

هکرهای کلاه سفید

هکرهای کلاه سفید | این روزها بحث امنیتی برای بسیاری از افراد مطرح می باشد و در این میان دولت ها نیز به دنبال راه هایی برای افزایش میزان امنیت سیستم ها و دستگاه های دولتی می باشند. اکنون باید بگوییم که تنها هکرهای کلاه سفید می توانند دولت ها و افراد یک جامعه را همراهی نمایند تا رخنه های امنیتی دستگاه ها مشخص گردد.

هکرهای کلاه سفید

در حال حاضر قوه قضائیه ایران از برگزار نمودن مسابقه ای برای هکرهای کلاه‌ سفید به منظور پیدا کردن نقاط ضعف شبکه‌ های کامپیوتری خبر داد و از این اشخاص برای ثبت نام در سایت کلاه‌ سفید دعوت نموده است. هکرهای کلاه سفید در عبارت جهانی اشخاصی هستند که با هدف بالا بردن امنیت به کمک شرکت‌ ها و دولت‌ ها می آیند و هدفشان خرابکاری و کلاهبردای نمی باشد.

هکرهای کلاه سفید

معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات، حمید شهریاری، این قوه تاکید نموده است که جوانان مستعد می توانند در این سایت ثبت نام کرده و در مسابقات کشف باگ شرکت نمایند تا همکاری‌ هایی در آینده با این اشخاص صورت پذیرد:

مدیران ایرانی توصیه نموده اند که برای پیشگیری از هک شدن، از امنیت شبکه‌ های خود اطمینان خاطر حاصل نمایند. سایت کلاه سفید، برای جوانان مستعدی  طراحی شده است تا آن ها با ثبت نام در این سایت، دست به یافتن ایرادهای امنیتی در شبکه‌ ها بزنند.

داوران این سامانه، از متخصصین بخش آپا دانشگاه صنعتی امیرکبیر می باشند که با عنوان متخصصان بی طرف، موارد امنیتی را بررسی می نمایند. در شرایطی که درست بودن این موارد مشخص گردد، هزینه به شخص تست کننده پرداخت می گردد. در داخل سامانه ی کلاه سفید شما بعد از برگزار نمودن یک مسابقه ی امنیتی، فقط در صورتی هزینه پرداخت می گردد که آسیب‌ پذیری یافت گردد. با استفاده از این ساختار، شما حداقل هزینه را با بالاترین کیفیت خواهید داشت.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  طرحی که 70 هزار شغل برای دانشگاهیان ایجاد خواهد کرد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فراخوان دولت برای همکاری با هکرهای کلاه سفید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *