غیر قابل استفاده شدن پیکسل 2 ایکس ال !

پیکسل 2 ایکس ال

پیکسل 2 ایکس ال | اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی گوگل سال گذشته ی میلادی از سری جدید گوشی های پیکسل خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفداران خود را خوشحال کرد ولی پس از عرضه ی گوگل پیکسل 2 ایکس ال مشکلات بسیاری را از سوی کاربران دریافت کرد که به طور کلی دیدگاه همگان را نسبت به گوشی های خود تغییر داد. اساسا پیکسل 2 ایکس ال به عنوان یک گوشی پرچمدار کمپانی گوگل به حساب مب اید که گویا ایرادات آن تمامی ندارد!

گوگل پیکسل 2 ایکس ال

اخیرا برخی از کاربران پیکسل 2 ایکس ال گزارش نموده اند که گوشی آن ها شدیدا کند می شود، طوری که دیگر در این شرایط قابل استفاده نیست. یکی از مهندسان این کمپانی که با یکی از گوشی های مشکل دار کار کرده است، از کندی آن بسیار تعجب کرده. که بر اساس گزارش های منتشر شده اشاره به کند شدن اپلیکیشن ها و نیز انیمیشن های گوشی می باشد.

برای مثال زمانی که یکی از کاربران سعی کرده تا با دو بار فشار دادن دکمه ی پاور، اپلیکیشن دوربین را باز کند بعد از گذشت 10 ثانیه اپلیکیشن اجرا شده و بالا آمده است. لازم به ذکر است که در این مدت زمان 10 ثانیه ای دستگاه حتی به لمس صفحه نمایش واکنشی نشان نمی دهد. همچنین بعد از اجرا شدن اپلیکیشن دوربین، برای رفتن به حالت فیلمبرداری نیز چندین ثانیه طول می کشد.

پیکسل 2 ایکس ال

این مسئله بر خلاف برخی از مشکلات پیشین این گوشی هوشمند قابل صرف نظر نیست زیرا برای یک مدت دستگاه به طور کامل غیر قابل استفاده می شود. همچنین منوی ناوبری سیستم عامل اندروید نیز به کندی اجرا می گردد. حتی در ویدیوهای منتشر شده اختلاف سرعت اجرای انیمیشن های اندروید در پیکسل 2 ایکس ال در مقایسه با وان پلاس 6 با چشم قابل تشخیص می باشد.

گویا این مسئله مرتبط با سیستم عامل اندروید اوریو، نسخه های اختصاصی توسعه دهندگان اندروید 9 پای و همچنین نسخه آخر آن می باشد و در برخی از گزارش ها اشاره کرده اند که این مسئله حتی در پیکسل 2 نیز مشاهده شده است. گویا هم اکنون کمپانی گوگل بررسی های خود بر روی یکی از گوشی های این کمپانی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید  ویجت گوگل بارد به صفحه اصلی گوشی های اندرویدی می رسد

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : غیر قابل استفاده شدن پیکسل 2 ایکس ال !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *