نخستین عینک واقعیت مجازی صوتی توسط کمپانی Bose رونمایی شد

عینک واقعیت مجازی صوتی

هر روز در دنیای تکنولوژی شاهد رونمایی از سری جدید فناوری ها و تکنولوژی ها هستیم که بسیاری از افراد به دنبال چنین فناوری هایی هستند. تا به امروز عینک های واقعیت مجازی بسیاری توسط کمپانی های مختلف رونمایی شده اند ولی برای نخستین بار کمپانی Bose از عینک واقعیت مجازی جدیدی با قابلیت پشتیبانی دستیار صوتی رونمایی شد.

عینک واقعیت مجازی صوتی

ساعاتی قبل کمپانی Bose از عینکی به نام Frames رونمایی به عمل آورد که علاوه بر بهره مندی از هدفون‌ های بی سیم، به یک دستیار صوتی واقعیت مجازی تجهیز شده‌ است. علاوه بر استفاده از دستیار صوتی، با عینک واقعیت مجازی Frames کاربران می‌ توانن به موسیقی نیز گوش بدهند و همچنین پاسخگوی تماس های تلفنی نیز باشند. شما می توانید با کیفیت بسیار بالایی به تمامی اطلاعات صوتی دریافت شده از این عینک دسترسی یابید و این موضوع در شرایطی اتفاق می افتد که دیگر افراد نزدیک شما تمتمی این صداها را به هیچ عنوان نمی توانند بشنوند. دستیار صوتی واقعیت مجازی عینک Frames با سایر عینک‌ های هوشمند متفاوت می باشد و پیز خاصی به مواردی که شما می توانید ببینید اضافه نمی کنند.

عینک واقعیت مجازی صوتی

همچنین این دستیار صوتی هوشمند با استفاده از سنسورهای تعبیه شده در آن و همچنین GPS دستگاه های اندرویدی و یا iOS محل حضور کاربر و نقطه ای که به آن نگاه می‌ کند را نیز تشخیص خواهد داد. اساسا به منظور ارائه ی یک تجربه‌ ی تعاملی بهتر، عینک Frames از دستیار واقعیت مجازی خود نیز استفاده می نماید. همچنین عینک Frames علاوه بر بهره مندی از فناوری های جدید، قابلیت های یک عینک آفتابی با کیفیت را نیز داشته و به عنوان مثال لنزهای آن تا 99 درصد در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید ایستادگی می کند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: mspoweruser

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نخستین عینک واقعیت مجازی صوتی توسط کمپانی Bose رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *