عکسی جدید از سونی اکسپریا Z5 لو رفت

عکسی جدید از سونی اکسپریا Z5 لو رفت

سونی قصد دارد که نسل جدید از گوشی سری Z را در سه نسخه ی متفاوت عرضه و راهی بازار کند. اما همه را میتوان Z5 با کمی تغییرات کوچک نامید. به هر حال ، شایعاتی که راجب این محصولات جدید منتشر شده اند گواه بر این دارند که در ماه آینده معرفی خواهند شد.

عکسی جدید از سونی اکسپریا Z5 لو رفت

همانطور که گفتیم قرار است سه گوشی هوشمند جدید در راه باشد. بنابراین سونی برای هر کدام نام هایی متفاوتی انتخاب کرده است که میتوان آنها را در مئل های سونی اکسپریا Z5 ، اکسپریا Z5 Compact و اکسپریا Z5 Premium نامید.

اما تنها راه اندازی سه محصول جدید باعث شگفتی نشده است ؛ چرا که شرکت سونی قصد دارد همراه با این استرانژی جدید خود ازدوربین جدید بومی خود با نام Exmor RS هم پرده برداری کند و قصد دارد که آن را ابتدا در گوشی جدید خود ، سونی اکسپریا Z5 مورد استفاده قرار دهد. راجب به این دوربین هنوز اطلاعات کامل و دقیقی منتشر نشده است اما میدانیم که این دوربین 23 مگاپیکسلی است.

در رابطه با گوشی سونی اکسپریا Z5 به نظر میرسد که قرار است در ورژن طلایی یا گلد هم در دسترس قرار بگیرد که سونی بتوانند بیشتر مخاطبان ظاهر بین خود را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین گفته شده است که در رنگ های دیگر شامل فیروزه ای تیره هم در دسترس خواهد بود.
این کمپانی تصمیم گرفته است که هفته ی آینده میلادی در مراسم UFA از محصولات خود پرده برداری کند. کنفرانس رسمی شرکت سونی در تاریخ 2 سپتامبر برگزار خواهد شد.

منبع : geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نگاهی کوتاه به تبلت سونی اکسپریا تبلت اس

نظرات در مورد : عکسی جدید از سونی اکسپریا Z5 لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *