عکاسی بهتر با اپلیکیشن Quickshot + دانلود

اپلیکیشنQuickshot

با اپلیکیشن Quickshot می توانیم بهتر عکاسی کنیم : 

اپلیکیشن Quickshot  : یکی از اپلیکیشن های معروفی که بسیار از آن استقبال شد اپلیکیشن Facetune  بود که پس از آن سازندگانش تصمیم گرفتند این بار اپلیکیشن دیگری را در حیطه عکاسی با عنوان Quickshot  عرضه کنند. این اپلیکشن می تواند تصاویر را به صورت حرفه ی ثبت نماید. 

عکاسی بهتر با اپلیکیشن Quickshot

زمانی که شما این اپ را دانلود می کنید و بر روی دستگاهتان نصب می نمایید ، حالت های متفاوتی از عکاسی در اختیار شما قرار داده می شود که یکی از کاربردی ترین آنها Quicksot  می باشد. 

در اپلیکیشن Quickshot  تصاویر با توجه به چگونگی نگهداری دوربین اصلاح می شوند. وقتی شما نمی توانید برای عکاسی تمرکز کافی کنید این اپ به کمکتان می آید چون به صورت خودکار اقدام به اصلاح زاویه و برش تصویر می نماید. 

وضعیت دیگری در این اپلیکیشن (اپلیکیشن Quickshot ) وجود دارد که HDR+ می باشد ، به کمک این خصوصیت تصاویری تولید می شوند که هم کیفیت بالایی دارند و هم تنظیم خودکار نوردهی در آنها شکل گرفته است. 

یکی از مشکل ترین حالت های عکاسی تنظیم نوردهی می باشد که در این اپلیکیشن با قابلیت Strobe  می توان حرکات را به عکس به وسیله بالا بردن زمان نوردهی انتقال داد. شما می توانید به وسیله این اپ عکاسی راحت تری را تجربه کنید و به آسانی بخش های را که نمیخواهید ار تصویر جدا نمایید. 

در اپلیکیشن Quickshot  شما می توانید به کمک فیلترها و ابزارهای متنوع تصاویر زیبایی را خلق کنید و هر تصویری را که میخواهید در گالریتان ویرایش نمایید.

اپلیکیشن Quickshot  برای کاربران آیفون می باشد که بصورت رایگان نیز عرضه می گردد ولی استفاده از برخی فیلترهای آن نیازمند پرداخت درون برنامه ی می باشد. هم اکنون می توانید این اپ را از آپ استور دانلود نمایید . 

 

اگر شما هم می خواهید روزانه از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید ، با زوم تک همراه باشید .

3.1/5 - (10 امتیاز)

بیشتر بخوانید  چگونه از فاصله خیلی نزدیک عکاسی کنیم ؟

نظرات در مورد : عکاسی بهتر با اپلیکیشن Quickshot + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *