عوارض مصرف ماری جوانا بر بدن

در این مقاله می خواهیم به برسی تاثیرات مصرف ماریجوانا به مغز شما و اینکه اگر ترکیبات گیاه ماریجوانی خطرناک است پس چرا کسی با مصرف آن نمرده است ؟ همه در ادامه …

این ماده می تواند در هماهنگی بدن و حافظه کوتاه مدت و تصمیم گیری اختلال ایجاد کند پس بر این باور نباشید که اگر در بعضی از کشور ها مانند آمریکا فروش و مصرف ماریجوانا آزاد است به این معنا است که بی خطر است و مشکلی ایجاد نمی کند.

در آزمایش های انجام شده دانشمندان کشف کردند که مصرف مداوم از این گیاه باعث افزایش احتمال به سرطان بیضه می شود و برای سیستم تولید مثل انسان می تواند خیلی خطرناک باشد.

مصرف این گیاه تاثیراتی از قبیل شوخ طبعی و سرخوشی و کاهش اظطراب می شود که برای مصرف کننده گان اعتیاد روانی و جنسی به همراه دارد و فرد بعد از اتمام حالات نعشگی دچار استرس و وحشت می شود که خود این عوامل شخص را به استفاده دوباره تشویق می کند.

ماریجوانا تاثیرات طولانی مدتی نیز از قبیل تاثیرات مغزی و قلبی و ریوی دارد که مشکلاتی مانند انسداد مجاری تنفس و اختلال در حافظه و حالات بدن ایجاد می کند و طی مطالعات انجام شده دانشمندان بر این عقیده هستند که مصرف ماریجوانا می تواند انگیزه خودکشی را در فرد 50 درصد افزایش دهد .

علائم این مواد بعد از کشیدن بعد از 10 دقیقه ظاهر می شود و تاثیرات آن به دلیل وجود ماده ای به نام THC تا یک ماه در بدن شما باقی می ماند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عوارض مصرف ماری جوانا بر بدن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *