عوارض شربت سرماخوردگی کودکان

عوارض شربت سرماخوردگی کودکان

عوارض شربت سرماخوردگی کودکان : شربت سرماخوردگی چه عوارضی دارد؟ در این مقاله از عوارض شربت سرماخوردگی کودکان صحبت خواهیم کرد. بسیاری از خانواده ها و  والدین کودکان برای مواقعی که کودکانشان سرما می خورند از شربت سرماخوردگی استفاده می نمایند اما مطمئنا آنها از عوارض شربت سرماخوردگی باخبر نیستند.

همه چیز درباره عوارض شربت سرماخوردگی کودکان

البته مواردی که مطرح می شود زمانی اهمیت می یابد که والدین بدون مراجعه به پزشک از شربت سرماخوردگی استفاده می نمایند از این رو همیشه به والدین گفته می شود که هیچگاه در مورد کودکانشان خود درمانی ننمایند و حتما بعد از مراجعه به پزشک به استفاده از دارو ها برای کودکانشان بپردازند.

بسیاری از خانواده ها متاسفانه بصورت خودسرانه به مصرف آنتی بیوتیک برای فرزندانشان در مقابل بیماری هایی همچون سرماخورگی اقدام می کنند استفاده خودسرانه و بی رویه از آنتی بیوتیک ها از جمله شربت سرماخوردگی کودکان باعث می شود باکتری های بدن کودک در مقابل آنتی بیوتیک ها مقاوم شود ، مقاومت باکتری ها در مقابل دارو های سرماخوردگی و شربت سرماخوردگی باعث می شود در دراز مدت کودک دچار ضعف گردد . ضعف های طولانی مدتی که تنها دلیلشان استفاده خودسرانه از آنتی بیوتیک ها هستند ، بسیاری از خانواده ها بصورت طولانی مدت برای درمان خودسرانه سرماخوردگی کودکانشان ، آنتی بیوتیک ها و شربت سرماخوردگی را به کودکانشان می خورانند.

پزشکان همیشه از مصرف خودسرانه شربت سرماخوردگی کودکان خانواده ها را منع می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که بصورت خودسرانه به مصرف آنتی بیوتیک ها اقدام می کنید ، حتما با پزشک معالجتان مشاوره ای داشته باشید تا از عواقب این اتفاق باخبر شوید.

آیا مقاله عوارض شربت سرماخوردگی کودکان برای شما مفید بود ؟ شما هم در این زمینه تجربیاتی را دارا هستید؟ منتظر نظرات سازنده شما عزیزان در مورد این موضوع هستیم.

با زوم تک بروز باشید و بهترین مقالات علمی و آموزشی را از زوم تک دنبال کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عوارض شربت سرماخوردگی کودکان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *