عمر مفید باتری گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو مشخص شد

گلکسی اس ۸ اکتیو

سری گوشی های اکتیو خانواده ی گلکسی اس یکی از محکم ترین و پوست کلفت ترین گوشی های ساخته شده توسط کمپانی سامسونگ هستند که در عین محکمی از پرچمدار های دنیای موبایل محسوب می شوند. این گوشی ها علاوه بر مقاومت بالایی که دارند و پرچم دار بودن آن ها، از طول عمر باطری بالاتری برخوردار هستند. گلکسی اس ۸ اکتیو با باطری به اندازه ی چهار هزار میلی آمپر به میدان رقابت گوشی ها آمده است. همان طور که در گزارشات آمده است نتیجه ی تست باتری این گوشی بسیار عالی است و رقمی برابر ۱۱۱ ساعت طول عمر باتری گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو برای آن ثبت کرده است.

گلکسی اس ۸ اکتیونتیجه ی این حجم عظیم باتری در کنار سخت افزاری به این خوبی باعث می شود که بیش از ۱۸ ساعت پخش ویدئو، نزدیک به ۱۴ ساعت وب گردی و سایت گردی، و بیش از ۳۴ ساعت مکالمه روی شبکه ی 3G را می شود. امتیاز ۱۱۱ ساعتی برای این گوشی خوب به این معنی است که اگر شما در طول روز 1 ساعت مکالمه، 1 ساعت وب گردی و 1 ساعت تماشای ویدیو داشته باشید گلکسی اس هشت اکتیو تا صد و یازده ساعت یعنی چیزی در حدود چهار و نیم زور با یک شارژ میتواند روشن بماند.

همان طور که می بینید چیپ ست ۱۰ نانو متری در کنار بهینه سازی های نرم افزاری و باتری چهار هزار میلی آمپری این گوشی کمک کرده است تا بهترین نتیجه و عملکرد را در بین سایر پرچم دار های سامسونگ ازآن خود کند. این سری از گوشی های کمپانی سامسونگ در میان مهندسان و ارتشی ها که در محیط های پر خطر فعالیت می کنند، طرفداران زیادی دارد و در واقع سامسونگ با عرضه ی گوشی های سری اکتیو، با کمپانی نظیر کاترپیلار در این عرصه رقابت می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قیمت گوشی های هوشمند محبوب در خرداد ماه 93

نظرات در مورد : عمر مفید باتری گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *