عمر مفید باتری گوشی اچ تی سی U11 پلاس

اچ تی سی U11 پلاس

گوشی جدید شرکت اچ تی سی به نام اچ تی سی U11 پلاس گوشی خوبی بود که به عنوان پرچم دار این شرکت در ابتدای سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این گوشی با این که پرچم دار بود ولی مانند سایر پرچم دار های این سال نه دوربین دو گانه و نه حاشیه ی کم داشت که از نقص های آن به شمار می آید. شرکت اچ تی سی برای سال ۲۰۱۸ گوشی جدید با امکانات و جزئیات خوبی را عرضه می کند.

اچ تی سی U11 پلاسگوشی اچ تی سی یو 11 پلاس با مشخصاتی خوب ارائه شده که می تواند انتظارات کاربران و طرف دارای این شرکت تایوانی را بر طرف کند. حال ما در این خبر می خواهیم باتری ۳۹۳۰ میلی آمپر آن را بررسی کنیم. باتری این گوشی نزدیک به ۴۰۰۰ میلی آمپر است که قرار است سخت افزاری معمول برای دستگاه های این رده را تامین انرژی کند اما طبق گزارشات موجود بازده این باتری برای این گوشی خیلی کم است. بایید با هم این گوشی را از نظر قدرت باتری اش بررسی کنیم.

مدت زمان تماشای ویدیو در این گوشی ۷ ساعت است یعنی اگر شما یک ویدیو ی دو ساعتی را با آن تماشا کنید چیزی حدود ۳۰ درصد از باتری اش کم می شود، برای وب گردی مدت زمان این گوشی حدودا ۸ ساعت و نیم ثبت شده است که به نسبت حجم باتری اش بسیار نا چیز است. آین گوشی تنها در هنگام مکالمه است که امتیاز قابل قبولی دارد.

اچ تی سی U11 پلاسدر مجموع امتیاز باتری این گوشی در تست های رسمی که انجام شده است برابر ۶۷ ساعت است که در مقایسه با سایر رقبایش هیچ حرفی برای گفتن ندارد. این گوشی دارای شارژر سریع است ولی با دیدن اینکه در نیم ساعت فقط سی و پنج درصد شارژ می شود اصلا رکورد قابل قبولی ندارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اچ تی سی وان +M9 رسما معرفی شد

نظرات در مورد : عمر مفید باتری گوشی اچ تی سی U11 پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *