علت مرگ استیون هاوکینگ فیزیکدان مطرح جهان

استیون هاوکینگ درگذشت

چرا پروفسور “ استیون هاوکینگ  ” درگذشت ؟ استیون هاوکینگ کیست ؟ استیون هاوکینگ یکی از بزرگترین و مشهور ترین فیزیکدانان مطرح جهان است ، وی بخاطر معلولیت جسمی خود و نظریه های عجیبش در جهان از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. بسیاری از علاقه مندان به حوزه فیزیک ایشان را می شناسند.

در گذشت استیون هاوکینگ

براساس اعلام فرزندان استیون هاوکینگ ایشان درگذشتند. استون هاوکینگ در سن 76 سالگی دارفانی را وداع گفت ، وی یکی از اساتید فیزیک و نجوم در انگلستان است.

استیون هاوکینگ از بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک رنج می برد ، این بیماری استیون هاوکینگ را فلج کرده بود. وی به هیچ عنوان نمی توانست حرکت کند ، نه می توانست راه برود ، نه می توانست حرف بزند نه می توانست تکان بخورد ، وی تنها به کمک دستگاه هایی که کمک میکردند صحبت کند می توانست نظرات خود را اعلام کند.

دلیل اصلی مرگ وی کهولت سن اعلام شده است. وی با تمام مشکلات معلولیتش توانست به عنوان یکی از مشهور ترین فیزیکدانان و نظریه پردازان جهان مطرح شود.

استیون هاوکینگ در 8 ژانویه 1942 پای به جهان گذاشت. او در تاریخ 14 مارس 2018 یعنی امروز دار فانی را وداع گفت. بسیاری از طرفداران وی از درگذشت شان متاثر شدند ، بسیاری از کاربران شبکه های مجازی واکنش های مختلفی را به مرگ وی نشان داده اند. در ادامه این مقاله سخنان و نظریات مشهور استیون هاوکینگ را ارائه خواهیم کرد تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

نظریات استیون هاوکینگ

نظرات دینی هاوکینگ : او به خدا اعتقادی نداشت و خود را در زمره بی خدایان قرار داده بود. دلیل اصلی شهرت وی همین نظریه عجیب و غریبش بود.

نظرات سیاسی هاوکینگ : وی یکی از مخالفین جدی اسرائیل بود ، تا جایی که در یکی از همایش های علمی بزرگ در اسرائیل شرکت نکرد و مخالفت خود با اسرائیل را علنا اعلام کرد.

نظر استیون هاوکینگ در مورد ترامپ : از دیدگاه هاوکینگ ترامپ یک عوام فریب است و همیشه به دنبال منافع خود بوده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : علت مرگ استیون هاوکینگ فیزیکدان مطرح جهان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *