عرضه ی نسخه ی قرمز رنگ سامسونگ گلکسی اس 8

گلکسی اس 8

همانطور که در جریان هستید، گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ در اواخر ماه نوامبر عرضه شد و این ماه به عنوان یکی از ماه های پایان بخش فصل تابستان و آغاز فصل پاییز می باشد. کمپانی سامسونگ از این فرصت استفاده کرده است و بر اساس ترکیب رنگی برگ ها و طبیعت در فصل پاییز گوشی هوشمند گلکسی اس 8 را با رنگ قرمز به تازگی وارد بازار نموده است.

کمپانی سامسونگ رنگ این گوشی را قرمز Bergendi نام گذاری نموده است و فقط باید خاطر نشان کنیم که این نسخه هم اکنون تنها در کشور کره ی جنوبی در دسترس کاربران می باشد و هنوز به کشور های اروپایی و ایالات متحده راه نیافته است. کمپانی سامسونگ برای معرفی این رنگ خاص یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده ای نیز تدارک دیده است که بتواند کاربران را به سرعت جذب نماید و زیبایی های این گوشی هوشمند را به نمایش بگذارد.

اگر به خاطر داشته باشید این گوشی هومند دارای یک پردازنده ی اگزینوس 8895 به همراه حافظه ی رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی می باشد و در پنل پشتی این گوشی نیز یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی هوشمند علاوه بر رگ قرمز که به تازگی معرفی شده است دارای رنگ های رز گلد، نقره ای، آبی نفتی و مشکی مات می باشد که همگی در زمان معرفی این گوشی رونمایی شده و اکنون نیز قابل دسترس کاربران می باشد.

اخیرا کمپانی سامسونگ با عرضه ی گلکسی نوت 8 نیز غوغای زیادی در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کرده است و بسیاری از کاربران تاکنون از عملکرد این کمپانی بسیار راضی هستند و توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند، اکنون نیز میزان کاربران گوشی های سامسونگ در کشورهای آسیای شرقی بسیار بیشتر از کاربران کمپانی اپل می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سنسور اثر انگشت فناوری جالب 2013 این بار در گوشی جدید سامسونگ

نظرات در مورد : عرضه ی نسخه ی قرمز رنگ سامسونگ گلکسی اس 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *