عدم حضور فست شارژ در جعبه آیفون های 2018

آیفون های 2018

فست شارژ آیفون | کمپانی اپل بالاخره روز چهارشنبه از آیفون های 2018 خود رونمایی به عمل آورد و در نهایت بسیاری از کاربران خود را شگفت زده کرد. در این میان کمپانی اپل پنل پشتی این آیفون ها را از جنس شیشه طراحی نموده است که نشاندهنده ی پشتیبانی از قابلیت فست شارژ می باشد. در برخی از شایعات مطرح شده بود که آیفون های 2018 در داخل جعبه ی خود دارای فست شارژ خواهند بود ولی گویا این مسئله صحیح نمی باشد.

فست شارژ آیفون

در میان آیفون های جدید رونمایی شده اگرچه تفاوت های نسبتاً مشخصی دیده می شود ولی در یک قابلیت اساسی مشترک هستند: تمامی آیفون ها از شارژر یکسانی استفاده می کنند، یعنی همان شارژر 5 واتی 19 دلاری آیفون که سال هاست داخل جعبه ی گوشی های کوپرتینویی دیده می شود و در اصل یکی از ضعیف ترین شارژرهای بازار کنونی است، حتی در مقایسه با شارژر همراه گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه ی سایر کمپانی ها!

آیفون های 2018

اکنون جالب اینجاست که کمپانی اپل قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را سال پیش به آیفون 10 و آیفون 8 اضافه نمود، یعنی آیفون های جدید این کمپانی نیز از فناوری انتقال شارژ به واسطه USB پشتیبانی به عمل می آورند. در نتیجه با استفاده از شارژرهای USB نوع C مانند شارژر 30 واتی خود کمپانی اپل که برای مک بوک ها عرضه شده است، می توان آیفون ها را با سرعت بسیار بالایی شارژ نمود. شارژر 30 واتی به همراه تبدیل USB نوع C به لایتنینگ، به طورکلی 68 دلار برای شما آب می خورد.

آیفون های 2018

البته برای شارژ سریع تر گوشی های آیفون احتیاج نیست حتی اینقدر هزینه کنید. در اصل شارژر 12 واتی همراه آیپدها نیز می تواند سرعت شارژ آیفون ها را به مراتب افزایش دهد و هزینه این شارژر نیز در سایت کمپانی اپل 19 دلار تعیین شده است. اکنون در سال جدید کمپانی اپل این شارژر را در جعبه ی آیفون های خود قرار نداده است و در صورتی که کاربری قصد داشته باشد از این شارژرها استفاده نماید، باید 68 دلار هزینه پرداخت کند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  ممنوعیت آیفون در چین گسترش می‌یابد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عدم حضور فست شارژ در جعبه آیفون های 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *