طول عمر باتری گوشی جدید هوآوی، میت ۱۰(Mate 10) مشخص شد

طول عمر باتری میت 10 (Mate 10)

طول عمر باتری میت 10 (Mate 10) : شرکت های چینی سازنده ی گوشی عموما از باتری های قدرتمندی برای گوشی هایشان استفاده می کنند. بر همین اساس شرکت هوآوی برای پرچم دار سال ۲۰۱۷ خود از یک باتری بسیار قوی ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است، بنابراین با وجود باتری به این عظمت باید انتظار عمر باتری خوبی را از این گوشی داشت.

طبق گفته ی سایت های معتبری که این گوشی را بررسی کرده اند، عمر باتری این گوشی در حالتی که شما یک ساعت وب گردی و یک ساعت مکالمه و یک ساعت تماشای ویدیو که در مجموع دو ساعت نمایشگر گوشی روشن خواهد بود، می تواند مدت ۸۷ ساعت دوام بیاورد.

این گوشی جدید هوآوی با یک شارژر ۵ ولت و ۴.۵ آمپری عرضه می شود که می تواند ۵۸ درصد باتری این گوشی را در عرض ۳۰ دقیقه شارژ کند که به نسبت باتری قوی که دارد خیلی قانع کننده است. اگر بخواهیم باتری این گوشی را با سایر گوشی های هم تراز آن مثل آیفون هشت و نوت ۱۰ و یا ال جی وی ۳۰ مقایسه کنیم بی شک باتری این گوشی خیلی بهتر از آنهاست.

اگر کمی به بررسی گوشی های کمپانی های چینی بپردازیم، خواهیم دید که تمرکز زیادی به روی باتری گوشی های خود داشته اند و تاکنون نیز خبری مینی بر انفجار باتری از این گوشی ها ارائه نشده است و کمپانی هایی نظیر اپل و سامسونگ با اینکه حجم بالایی از باتری را در گوشی های خود استفاده نکرده اند ولی تا کنون گزارشاتی منتشر شده است که نشان از مشکل اساسی در باتری این گوشی ها می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی تبلت هواوی مدیاپد M6 نسخه 10.8

نظرات در مورد : طول عمر باتری گوشی جدید هوآوی، میت ۱۰(Mate 10) مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *