طریقه نصب واتس اپ بر روی لپ تاپ

نصب واتس اپ

نصب واتس اپ بر روی لپ تاپ | این روزها دنیای پیام رسان ها بسیار گسترده شده است و در سراسر دنیا افراد با استفاده از این پیام رسان ها با یکدیگر در ارتباط هستند. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا کمی نسبت به آن ها اهمیت قائل شویم و این موضوع را فراموش نکنیم که باید پیشرفت های بیشتری را از آن ها شاهد باشیم. در سراسر دنیا کاربری نیست که نام واتس اپ را نشنیده باشد و اصولا بسیاری از افراد با استتفاده از این پیام رسان در تمامی کشورها بایکدیگر ارتباط برقرار می نمایند.

واتس اپ پیام رسانی است که از سال 2014 میلادی در اختیار فیسبوک قرار گرفته است و مدیریت آن را بر عهده دارد و با توجه به حاشیه های ایجاد شده برای فیسبوک، این پیام رسان نخاطبان بسیار در سراسر دنیا دارد. در این بخش قصد داریم نحوه ی نصب این پیام رسان بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر را برای شما شرح دهیم تا بتوانید پیام های خود را از طریق لپ تاپتان نیز بررسی کنید.

پیام رسان واتس اپ علاوه بر نسخه ی وب اقدام به انتشار نسخه ی کامپیوتر نیز نموده است. شما می توانید با نصب این نرم افزار به راحتی به حساب کاربری خود در پیام رسان واتس اپ دسترسی پیدا کنید و تمامی پیام‌ های ارسالی و دریافتی خودتان را مدیریت نمایید. البته لازم به ذکر است که نرم افزار واتس اپ بر روی کامپیوتر دارای محدودیت‌ هایی می باشد. برای مثال قابلیت برقراری تماس‌ های صوتی و تصویری از طریق کامپیوتر هنوز امکان پذیر نیست.

مراحل نصب برنامه ی واتس اپ

در مرحله ی اول باید نرم افزارمورد نیاز خود را از طریق وبسایت رسمی واتس اپ دانلود نمایید. پس از ورود به وبسایت با تصویر زیر مواجه خواهید شد. معمولا وبسایت واتس اپ به طور اتوماتیک در زمان دانلود، سیستم عامل شما را تشخیص می دهد ولی اگر به هر دلیلی نتوانست تشخیص دهد، می‌ توانید به راحتی نسخه‌ی مورد نظر خود را تعیین کرده و سپس آن را دانلود نمایید.

نصب واتس اپ

بعد از دانلود نرم افزار واتس اپ تنها کافیست 2 بار بر روی فایل دانلود شده کلیک نمایید تا نرم افزار بر روی کامپیوتر شما نصب شود. به محض اتمام فرایند نصب، می‌ توانید آیکون سبز رنگ واتس اپ را بر روی دسکتاپ لپ تاپ خود مشاهده نمایید. پس از آنکه فرایند نصب تکمیل شد، با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

بیشتر بخوانید  تعداد کاربران پیام رسان ها بیشتر از شبکه های اجتماعی شد

نصب واتس اپ

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید، نرم افزار واتس اپ از شما می‌خواهد تا با استفاده از اپلیکیشن واتس اپ در گوشی هوشمند خود، کد QR نمایش داده شده در لپ تاپ خود را اسکن نمایید. اسکن کردن این کد بسیار آسان می باشد. اکنون باید اپلیکیشن واتس اپ را از طریق گوشی هوشمند خود اجرا نمایید و سپس از طریق بخش Settings گزینه‌ ی WhatsApp Web را انتخاب کنید.

بعد از انجام این فرآیند، در این صفحه تنها کافیست که با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود، کد QR نمایش داده شده را اسکن نمایید. به محض اسکن این کد توسط اپلیکیشن موبایلی واتس اپ، نرم افزار واتس اپ نیز در کامپیوتر تمامی چت های شما را به نمایش در می آورد و اکنون نرم افزار واتس اپ قابل استفاده می باشد.

نصب واتس اپ

لازم به ذکر است، نرم افزار واتس اپ که بر روی کامپیوتر شما نصب می باشد تنها زمانی قابل استفاده است که اپلیکیشن آن در گوشی هوشمند شما آنلاین باشد. موضوعی که احتمالا کمی اذیت کننده باشد ولی فعلا الزامی می باشد. در نتیجه در زمان استفاده از این نرم افزار بر روی کامپیوتر همیشه باید اطمینان داشته باشید که گوشی شما نیز به اینترنت متصل می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طریقه نصب واتس اپ بر روی لپ تاپ

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *