طراحی تمام صفحه ی گوشی های پرچمدار سامسونگ

طراحی تمام صفحه

یکی از کار هایی که سامسونگ برای افزایش زیبایی و گسترش صفحه نمایش های خود انجام داد , ارائه نمایشگر کم حاشیه است. صفحه نمایش بزرگ و زیبای گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود در بازار است. ویژگی هایی که در این گوشی ها دیده می شود در کم تر اسمارت فونی وجود دارد. بر اساس اخباری که در سایت های مختلف منتشر شده گویا سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 9 را با حاشیه ای بسیار کم تولید کند.

محصولات زیادی تحت عنوان گوشی هایی با نمایش گر کم حاشیه در بازار وجود دارد اما باید توجه کرد که نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی اس 9 چیزی حدود 90 درصد است و در مقایسه با آیفون 10 معروف اپل , حاشیه کمتری دارد. سامسونگ حاشیه گوشی های خود را کم کرده است. با گسترش صفحه نمایش از پایین و بالا حاشیه گوشی های خود را به حداقل رسانده است.

این خبر هنوز به طور رسمی توسط شرکت سامسونگ تأیید نشده است. باید توجه داشت که مدت هاست شرکت سامسونگ یکی از شرکت های برتر تولید کننده نمایشگر OLED است , پس اگر چنین صفحه نمایشی تولید کند جای تعجبی نیست. حتی کمپانی اپل نیز برای تولید صفحه نمایش آیفون 10 نیز از کمپانی سامسونگ کمک گرفت.

اخیرا سامسونگ با تولید گوشی های تمام صفحه و بدون حاشیه، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است و تمامی کاربران این گوشی های هوشمند نیز از وضوح تصویر گوشی های خود بسیار راضی هستند. سامسونگ نیز با تولید گلکسی اس 9 قصد دارد انقلابی جدید در گوشی های جدید خود ایجاد نماید.

اکنون این کمپانی یکی از کمپانی های محبوب دنیاست که تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند را به سمت خود کشیده است و به گفته ی تحلیلگران این برند آینده ای روشن خواهد داشت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی A55 و گلکسی A35 دارای فریم فلزی

نظرات در مورد : طراحی تمام صفحه ی گوشی های پرچمدار سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *