طبق ادعای کمپانی هوآوی، Huawei Mate 10 در 16 اکتبر عرضه خواهد شد

کمپانی

هوآوی میت 10، احتمالا بزرگترین و آخرین شاهکاریست که تا پایان امسال معرفی خواهد شد، شرکت های چینی معتقدند این گوشی ارزش انتظار را دارد!

حتی این شرکت در دعوت رسمی برای اجرای برنامه هوآوی بیان کرده از این انتظار متاسف نخواهید شد چرا که به زودی یکی دیگر از گوشی های همراه سطح بالا را خریداری خواهید کرد.

اما چه مدت باید صبر کنیم تا این گوشی موبایل در بازار در اختیارمان قرار گیرد؟

براساس دعوت نامه ای برای رونمایی از هوآوی میت 10 انتظار می رود در 16 اکتبر سال جاری این گوشی همراه ، در بازار عرضه شود، که بنا به گزارش های قبلی، شرکت هوآوی ادعا کرده برترین گوشی موبایل در آن تاریخ خواهد بود.

این رویداد در مونیخ آلمان برگزار خواهد شد اما متاسفانه از جزئیات و اطلاعات دقیق بی خبریم چرا که هنوز دعوت نامه این مراسم در اختیارمان قرار نگرفته است. اما به قطعیت می توان گفت هوآوی میت 10پیش از آیفون های شرکت اپل معرفی نخواهد شد.

شرکت هوآوی اخیرا تولید Kirin 970 SoC ، را به صورت انبوه آغاز کرده است که باعث افزایش قدرت میت 10 می گردد. بنابراین باور اینکه شرکت چینی بتواند تولید برترین گوشی خود را در ماه سپتامبر آغاز کند، کمی دشوار است.

به طور کلی ، طرفداران شرکت هوآوی چشم به راه محصول جدید این شرکت هستند هرچند که سایر تولید کنندگان گوشی هوشمند در تلاشند تا گوشی های همراه مدل بالای خود را با امکانات قابل توجه، پیش از میت 10 هوآوی آماده ساخته و به بازار موبایل عرضه کنند.

 

هوآوی به معنای واقعی پیشرفت بالایی از خود نشان داده است که واقعا در مقابل برندهای اروپایی حرفی برای گفتن دارد و باعرضه ی گوشی های پرچمدار در کنفرانس های خبری، قدرت نمایی انجام می دهد و شیائومی هم در این عرصه در حال رقابت با هوآوی می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طبق ادعای کمپانی هوآوی، Huawei Mate 10 در 16 اکتبر عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *