صفحه کلید آیفون گوگل یکی از بهترین ترفندهای لمسی 3D اپل را اضافه کرد

اغلب اوقات یافتن قابلیت لمسی 3D برای دارندگان دستگاه های iPhone سخت است. اما یکی از هوشمندانه ترین کاربردهای Apple برای قابلیت لمسی 3D ابداع یک راه فوق العاده مناسب از حرکت اطراف مکان نما در iOS است.

هنگامی که شما از صفحه کلید پیش فرض Apple استفاده می کنید می توانید روی هر نقطه از صفحه کلید فشار دهید و با نگه داشتن، انگشتتان را به سرعت اطراف صفحه کلید حرکت دهید تا مکان نما متن را بنویسد.

شاید اگر این کار را تکرار کنید، راه سریع تر و دقیق تری از ضربه زدن روی صفحه کلید باشد. (آن جا که می خواهید برای نوشتن متن کلیک کنید)

در حال حاضر، صفحه کلید منحصر به فرد iOS گوگل – Gboard – پشتیبانی ای برای همان قابلیت لمسی 3D اضافه کرده است. و آن در یک روش مشابه کار می کند که کاملا بی نقص نیست.

در حالی که اجرای Apple به شما اجازه می دهد در یک صفحه متنی به طور عمودی بالا و پائین حرکت کنید، Gboard به شما اجازه داده به صورت افقی روی مکان نما حرکت کنید.

Gboard امروز با آپدیت شدن دسته ای از عکس های چشم انداز را اضافه کرده تا بدین وسیله پشت زمینه عکستان را تغییر دهید.

هم اکنون، صفحه کلید Gboard شکلک های iOS 10 را پشتیبانی می کند. و شما می توانید با سرعت بیشتری اطلاعات تماستان را به اشتراک بگذارید. (البته اگر در تنظیمات به اشتراک گذاری اطلاعات تماس را فعال کرده باشید.)

در حال حاضر آخرین ورژن Gboard در App Store قابل دسترس است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : صفحه کلید آیفون گوگل یکی از بهترین ترفندهای لمسی 3D اپل را اضافه کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *