صفحه نمایش وان پلاس 5T از نوع AMOLED خواهد بود

صفحه نمایش وان پلاس 5T

صفحه نمایش وان پلاس 5T : اگر خبرهای مربوط به کمپانی وان پلاس را دنبال کرده باشید، خواهید دید که برخی از فروشندگان بازار آزاد خبر از اتمام موجودی وان پلاس 5 داده اند و بر اساس شایعات گویا قرار است این کمپانی از پرچمدار جدیدی به نام وان پلاس 5T رونمایی به عمل آورد و این موضوع واقعا با انتشار توییت هایی از این کمپانی به بازار شایعات دامن زده است.

دلیل نام گذاری وان پلاس 5 تی، به گذشته باز می گردد. کمپانی وان پلاس پس از معرفی وان پلاس 3 یک گوشی پرچمدار جدید در این روزها با نام وان پلاس 3 تی منتشر کرد که بسیاری از کاربران را شگفت زده کرد و اکنون نیز پرچمدار جدید خود را قرار است با نام وان پلاس 5T معرفی نماید.

پت لائو، یکی از مدیران اجرایی وان پلاس، در توییتر منتشر کرد که ” پنل های آمولد به این گوشی هوشمند کمک می کند تا تصاویری با کیفیت و دستگاهی با ضخامت کمتر را شاهد باشیم و هم اکنون نیز پنل های سامسونگ یکی از بهترین پنل ها برای Optic AMOLED به حساب می آید.”

اکنون پس از عرضه ی آیفون X و گوشی های قبلی وان پلاس با پنل AMOLED آنقدرها هم بعید به نظر نمی رسد که این گوشی نیز با پنل صفحه نمایش AMOLED کمپانی سامسونگ عرضه شود. براساس برخی از شایعات گویا این گوشی هوشمند نسبت تصویر بیشتری از مقدار استاندارد 16:9 دارد و ممکن است همانند گلکسی اس 8 سامسونگ شاهد نسبت تصویر 18.5:9 باشیم.

اکنون باید تا زمان معرفی این گوشی جدید کمپانی وان پلاس منتظر باشیم تا شاهد امکانات جدید این گوشی هوشمند و تفاوت های آن با سری قبلی باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر وان پلاس Ace 2 Pro

نظرات در مورد : صفحه نمایش وان پلاس 5T از نوع AMOLED خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *