صفحه نمایش بلک بری KeyOne دوباره مورد آزمایش قرار گرفت؛ آیا هنوزهم می شکند؟

KeyOne

اگر اهل تکنولوژی و فناوری باشید، حتما با JerryRig آشنائیت دارید، یکی از کاربران پرطرفدار یوتیوب می باشد که بر روی گوشی های هوشمندی که معرفی می شود، با هزینه ی خود تست های خارق العاده ای انجام می دهد که واقعا جای تعجب دارد! جری ریگ، این بار این تست را به روی گوشی جدید بلک بری، KeyOne ،انجام داد. این آزمایش ها شامل تست مقاومت در برابر خراشیدگی، ضربه و آتش سوزی بود که تمامی نتایج را به طورکامل در دنیای مجازی منتشر کرد.

در ماه ژوئن، زمانی که بلک بری KeyOne معرفی شد، vlogger یک سری آزمایشات به روی این گوشی انجام داد که حاکی از آن بود، صفحه نمایش این گوشی هوشمند بلک بری در مقابل فشار بسیار ضعیف و قابل انعطاف می باشد و این موضوع هم به صورت ویدئویی انتشار یافته بود که بسیاری از کاربران شوکه شده بودند.

با این حال کمپانی بلک بری (یا TCL) این موضوع را نادیده نگرفت و چنین ضعفی را در گوشی خود پذیرفت و به مشتریان اطمینان داد که اگر چنین مسئله ای وجود دارد، قطعا اقداماتی برای برطرف کردن این موضوع انجام خواهد داد. در اوایل ماه جولای نیز عرضه ی رسمی این گوشی در فروشگاه های معتبر صورت گرفت.

در این میان، جری ریگ، یک بررسی و تست دوباره به روی این گوشی انجام داد که به تصدیق این حرف کمپانی پی ببرد و دوباره این گوشی را مورد تست مقاومت صفحه نمایش قرار داد و پس از این آزمایشات مشخص شد که خوشبختانه، این کمپانی به قول های خود عمل کرده و در زیر صفحه نمایش چسبی را قرار داده که از خم شدن صفحه نمایش جلوگیری می کند.

اکنون تنها راهی که می تواند به این گوشی آسیب بزند، این است که فشار زیادی بایک جسم تیز به حدفاصل شیشه و صفحه نمایش گوشی وارد شود تا آسیب ببیند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  طراحی تمام صفحه ی گوشی های پرچمدار سامسونگ

نظرات در مورد : صفحه نمایش بلک بری KeyOne دوباره مورد آزمایش قرار گرفت؛ آیا هنوزهم می شکند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *