صدای عجیب از آسمان

صدای عجیب در آسمان

صدای عجیب از آسمان : مدتی پیش فیلم های در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از پخش های صداهای عجیب از آسمان بود. آنگونه که گفت شد این صداهای عجیب به آسمان آستارا روستای دربند مرتبط بود. اما شنیده شدن این صداهای عجیب علت چه بود؟

برخی از منابع خبری  به نقل از ناسا  این چنین گفتند که شنیده شدن صداهای این چنینی از آسمان امری طبیعی است.

ناسا اعلام نموده که این صداهای عجیب در برخورد ابرها در ارتفاع های زیاد اتفاق می افتد که به دلیل تماس امواج و الکترون ها و فوتون های رسیده از خورشید در میدان مغناطیسی زمین اسیر می گردند و در نهایت سبب می شوند فشار افزایش یابد . ولی باز هم برای مردم این سوال پیش می آید که چرا پیش از اینها ما همچنین صداهای را نمی شنیدیم؟ عده ی زیادی هم عقیده دارند این صداهای عجیب به اثرات آزمایش سلاح هارپ مرتبط می باشد.

گزارش های منتشر شد که نشان میدهد صداهای عجیب در کشورهای آفریقای و اروپایی و آمریکا شنیده شده است. تا کنون هزار ویدئو منتشر شده که نشان دهد صداهای عجیبی در آسمان وجود داشته است.

مردم نیمکره شمالی هم مدت زمان زیادی می باشد صداهای عجیبی را می شوند و برخلاف هام و بلوپ که در فرکانس های زیر می باشد این صدا بسیار بلند است ولی عادی می باشد . هر چند وقت یکبار این صدا شنیده می شود و اینگونه به نظر می رسد که وجود چنین صدای به 50 سال گذشته مرتبط است و قبل از آن چنین اتفاق های نیوفتاده است.

هارپ

هارپ یک پروژه علمی می باشد که دانشمندان به وسیله ی آن تغییراتی را در یونوسفر  ایجاد می کنند که در ناشناخته ترین و دورترین بخش جو زمین می باشد و در مورد آن امکان مطالعه پیدا می کنند و آن را به شکل یک آزمایش طبیعی در می آورند.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هارپ چیست ؟ آیا با هارپ می توان با زلزله ایجاد کرد ؟

نظرات در مورد : صدای عجیب از آسمان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *