شیائومی چیرون در GFXBench با ویژگی های یک پرچمدار ظاهر می شود!

چیرون

یک ماه پیش، یک دستگاه با نام چیرون در پایگاه داده پکن منتشر شد. گفته می شود که این گوشی قرار بوده که شیائومی می میکس 2 باشد اما در طی ۲ هفته گذشته معرفی شد، ولی شیائومی چیرون به عموم عرضه شد و این بار GFXBench مشخصات گوشی نام برده کاملا متفاوت است و بدان معنی است که این یک دستگاه کاملا جداگانه بوده و با می میکس 2 تفاوت دارد.

یکی از سایت های معتبر و معیار سنجش، نشان داده است که شیائومی چیرون دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی Full HD است. و دارای یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت 2.4 گیگاهرتز است و همچنین دارای گرافیک Adreno 540 است که توسط اسنپدراگون 835 پشتیبانی می شود.

شیائومی Chiron دارای 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. دوربین عقب 12 مگاپیکسلی دارد که می تواند ویدئوهای 4K را فیلم برداری کند و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل نیز قابلیت ضبط ویدیو دارد. طبق گزارشات موجود برای اولین بار در این برند، در گوشی چیرون، از NFC استفاده شده است.

اکنون بگذارید مشخصات را تجزیه و تحلیل کنیم تا ببینیم گوشی Chiron و Mi Mix 2 چقدر باهم متفاوت هستند؟

اگر شیائومی نسخه 6 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حاقظه ی Mi MiX 2 را منتشر نمی کرد، می توانستیم فرض کنیم که این گوشی همان می میکس 2 است ولی با این حال این واقعیت وجود دارد، صفحه نمایشی که شیائومی چیرون دارد، تمامی این استدلال ها را کاملا نقض می کند.

گمان می رود که به احتمال زیاد Chiron همان Mi Note 3 Pro است. نسل اول Mi Note در دو نوع عرضه شد – مدل اسنپدراگون  801 و اسنپدراگون  810 که پسوند Pro را داشتند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دوربین هوشمند Smart Camera 3 Pro شیائومی معرفی شد

نظرات در مورد : شیائومی چیرون در GFXBench با ویژگی های یک پرچمدار ظاهر می شود!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *