شیائومی ردمی نوت ۵ با رابط کاربری MIUI 9 عرضه خواهد شد

شیائومی

طبق گزارشاتی که در یکی دو روز گذشته منتشر شد گوشی های جدید شرکت شیائومی یعنی گوشی ردمی نوت ۵ و ردمی نوت ۵ پلاس در روز هفتم ماه دسامبر معرفی خواهد شد. امروز مشخصات دیگری از این گوشی عرضه شده که به رابط کاربری MIUI 9 به صورت پیش فرض در این گوشی اشاره دارد.

این اطلاعات جدید و موسخ از فایل پی دی اف دفترچه این گوشی به دست آمده است، طبق اطلاعات داخل این فایل پی دی اف این گوشی جدید می تواند به طور هم زمان از دو سیم کارت پشتیبانی کند و یا این که یک سیم کارت و یک رم را پشتیبانی کند.

مثل خیلی از گوشی های دیگر اگر از دو سیم کارت استفاده کنید یکی از آن ها از سرویس 4G می تواند استفاده کند، این حالت که در این گوشی وجود دارد احتمال استفاده از پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵ یا هلیو P 20 از شرکت مدیاتک در این گوشی موبایل بالا است.

از دیگر مشخصات این گوشی که توسط تینآ تایید شده است وجود نمایشگر فول ویو به نسبت ۱۸ به ۹ و در سه مدل با حافظه های ۲ گیگا بایت رم به همراه حافظه ی داخلی ۱۶ گیگا بایت، ۳ گیگا بایت رم و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگا بایت و یا رم ۳ گیگا بایتی با حافظه ی داخلی ۶۴ گیگا بایتی است، همچنین دوربین اصلی این گوشی ۱۲ مگا پیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگا پیکسل است.

کمپانی چینی شیائومی اخیرا بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و سبب شده بسیاری از افراد با خرید گوشی هوشمند این کمپانی آمار فروش آن نسبت به قبل افزایش یابد و پیشرفت سریع تری داشته باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه ی جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 3 معرفی شد

نظرات در مورد : شیائومی ردمی نوت ۵ با رابط کاربری MIUI 9 عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *