شیائومی از ایربادهای جدید خود رونمایی به عمل آورد

ایرباد شیائومی

با پیشرفته تر شدن گوشی های هوشمند و افزایش ابعاد صفحه نمایش آن ها، کاربران احتیاج بیشتری به استفاده از ایربادها پیدا کرده اند و کمپانی ها نیز تصمیم گرفته اند تا تولیداتی در همین راستا داشته باشند. در ابتدا اپل با نوآوری خود توانست به عنوان یک پیشرو در این عرصه فعالیت نماید و با تولید نوع خاص ایربادهایش تمامی کاربران را شگفت زده کرد و در همین میان کمپانی های دیگر نیز تصمیم گرفتند تا این نوآوری را در دستگاه های خود اجرایی کنند.

ایرباد شیائومی

طراحی ایربادها در سال‌ های قبل از نظر اندازه، نوع صدای خارج شده و همچنین میزان راحتی در استفاده از آن ها دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. همچنین به تازگی شاهد گذار تدریجی هدفون‌ ها به سمت حذف شدن سیم هستیم که از بلوتوث استفاده می نمودند. حتی در بین ایرفون‌ های بی سیم، تغییر کم دیگری به سوی TWS یا هدفون‌ های بی سیم واقعی را مشاهده کردیم که مقداری متفاوت با هدفون‌ های بی‌ سیم می باشد. در طی یک توضیح کوتاه، هدفون‌ های بی‌ سیم با یک سیم دو گوشی سمت چپ و راست را به هم متصل می نمایند. این موضوع در حالیست که در هدفون‌ های بی سیم اصلی حتی خبری از آن یک سیم هم نیست.

ایرباد شیائومی

اکنون کمپانی شیائومی نیز نخستین ایربادهای بی سیم واقعی خود را با نام AirDots TWS نسخه‌ ی جوانان عرضه نموده است. قطعا این دستگاه از ایرپاد اپل الهاماتی گرفته است، اما با اینکه از نظر نام و عنوان شباهت زیادی با ایرباد اپل دارد ولی از نظر ظاهری تفاوت‌ های زیادی را می‌ توان شاهد باشیم. طراحی مشکلات را می‌ توان شبیه به ایرباد‌های بی سیم mi Bluetooth اعلام نمود که به تازگی عرضه شده اند. می بلوتوث مشکلات و همچنین از نظر قیمتی تفاوت بسیار زیادی با ایرپاد‌های کمپانی اپل دارد و فقط 28 دلار قیمت گذاری شده‌ اند، در حالی که ایرباد کمپانی اپل ۱۵۹ دلار قیمت گرفته است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی از ایربادهای جدید خود رونمایی به عمل آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *