شگفتی های نمایشگاه CES 2016 زیر ذره بین زوم تک

CES

نمایشگاه CES 2016 رسما در لاس وگاس آغاز گردید در این نمایشگاه اتفاقات جالبی افتاد و شرکت ها با فناوری های جدید و جالبی در این نمایشگاه حضور یافتند. در این مقاله سعی میکنیم جذاب ترین رویداد های CES 2016  را زیر ذره بین قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

CES 2106 در حاشیه :

CES

1- کارت ویزیت مدیر عامل کداک که تشکیل یافته از یک تکه نگاتیو فیلم عکاسی بود بسیاری از خبرنگاران را هیجان زده کرده بود . کارت ویزیت مدیر عامل شرکت کداک یک فیلم 33 میلی متری بود که در تصویر زیر برای شما عزیزان ارائه شده است . شاید مدیر عامل کداک با این کار به حاضرین در این نمایشگاه می خواهد ابتدای فناوری های دیجیتال را به همه نشان دهد !

CES

2- شرکت انویدیا اولین کامپیوتر هوشمند خود برای خودرو را در این نمایشگاه رونمایی کرد این کامپیوتر ارزشمند Drive PX2 نام دارد که از یک پردازنده‌ی ۱۲ هسته‌ای تشکیل یافته و در مجموع قدرت پردازشی ۸ ترافلاپ و ۲۴ ترا عملیات یادگیری عمیق در هرثانیه را ارائه می‌نماید.

CES

3-  خودروی ۱۰۰۰ اسب بخاری از دیگر شاهکار هایی بود که در این نمایشگاه رسما رونمایی شد این خودرو شاهکار با قدرت 1000 اسب بخار در این نمایشگاه رسما رونمایی شد.

CES2106

4- از دیگر جذابیت هایی که در این نمایشگاه رونمایی شد همکاری دو شرکت اریکسون و شرکت ولوو بود که برای زیبایی و مالتی مدیای خودرو های ولوو انجام خواهد گرفت برای اینکه این همکاری را به عینه مشاهده نمایید تصویر بالا گویای این همکاری خواهد بود.

پهباد

5- بزرگترین پهپاد قادر به حمل سرنشین از دیگر تکنولوژی هایی بود که در این نمایشگاه عرضه شد ٰ‌این تکنولوژی فوق العاده کاربردی برای اولین بار است که پهبادی با قابلیت حمل مسافر را رونمایی کرده است. شما می توانید اطلاعات بیشتری از این پهباد را اینجا مطالعه نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شگفتی های نمایشگاه CES 2016 زیر ذره بین زوم تک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *