شکایت از رضا صادقی و علی لهراسبی و سینا سرلک

شکایت از رضا صادقی و علی لهراسبی و سینا سرلک

رضا صادقی و علی لهراسبی و سینا سرلک از جمله خوانندگان پرطرفدار بوده اند که این روزها خبرهای زیادی در مورد آنها به گوش می رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از زوم تک  شکایت اردلان سرفراز و پیگیری که توسط او انجام شده ، موجب حکم 2 سال حبس تعزیری برای رضا صادقی ، علی لهراسبی و سینا سرلک شده است.

دلیل محکومیت رضا صادقی و علی لهراسبی

با توجه به گزارش های اخیر ، خبری بر مبنای محکومیت رضا صادقی ، علی لهراسبی و سینا سرلک که در روز چهارشنبه 19 مهر ماه 96 منتشر شد موجب تعجب بسیاری از مردم شد.

اردلان سرفراز که مدت هاست در خارج از ایران زندگی می کند و ترانه سرایی می نماید بر علیه سه خواننده (رضا صادقی ، علی لهراسبی و سینا سرلک) شکایتی تنظیم نموده است که مبنای این شکایت بر استفاده از دو ترانه او بدون اجازه وی تنظیم شده است و دادگاه هم برای این شکایت 2 سال حبس تعزیری را تعیین نموده است.

دادگاه با شکایت سرفراز خوانندگان نام برده  را احضار نموده است ولی آنها در این جلسه حضور پیدا نکرده اند و در نتیجه دادگاه با توجه به ماده 23 قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان مصوب 1384،‌ برای هر کدام از این متهمان دو سال حبس تعزیری را تعیین نموده است. البته از سوی دادگاه بدوا صادر شده و ممکن است درصورت اعتراض در رای صادر شده نیز تجدید نظر گردد.

گفته می شود که این شکایت از سوی آقای سرافزار از آقای رضا صادقی و آقای علی لهراسبی به دلیل اجرای ترانه سوغاتی بوده است و البته شکایت از آقای سینا سرلک نیز به دلیل اجرای قطعه برخیز بوده است که این ترانه سروده آقای سرافزار بوده است. این ترانه توسط آقای سرلک در سریال شهرزاد باز خوانی شده است.

رضا صادقی،علی لهراسبی،سینا سرلک

در صورتی که می خواهید روزانه از جدیدترین اخبار تکنولوژی آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه موسیقی به استوری اینستاگرام بگذاریم ؟

نظرات در مورد : شکایت از رضا صادقی و علی لهراسبی و سینا سرلک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *