شورلت پیکاپ ZR2 پرده برداری شد؛ غول آمریکایی به پیست های آفرود می آید

شورلت پیکاپ ZR2

مسابقات آفرود وگاس تا رینو، یکی از سخت ترین مسیرهای آفرودی در ایالات متحده ی آمریکا به حساب می آید. تیم پر قدرت Hall Racing با شورلت پیکاپ ZR2 برای قدرت نمایی این خودروی غول پیکر آمریکایی جدید وارد پیست شد. امسال برگزار کنندگان مسابقات باجا 1000 از مکزیک با همکاری Hall Racing در تلاش بودند که شورلت پیکاپ ZR2 را وارد ترکیب تیم خود نمایند.

شورلت پیکاپ ZR2این خودرو نسبت به سایر مدل های استاندارد کمپانی شورلت تغییرات کمی داشته و با تلاش این دو تیم قدرتمند هم بلاخره در ترکیب تیم آفرود کشور ایالات متحده برای اولین بار قرار گرفت. شورلت کلرادو ZR2 دمپرهای پرقدرتی برای زمین های آفرودی و مسابقات افرود دارد که یکی از مزیت های این خودروی غول پیکر به حساب می آید. تغییراتی که تیم Hall Racing برای این مسابقه به روی این خودرو ایجاد کرده بودند شامل قراردادن مخزن سوخت 166 لیتری، صندلی های اسپرت مسابقه ای، چراغ های مسابقه ای، بی سیم و یک سیستم مسیریابی GPS می باشد. یک سری تغییرات کوچکی هم به روی دمپرها صورت گرفته بود که برای قسمت های مختلف مسیر به مشکل بر نخورد. این خودرو بدون توجه به دسته بندی های مسابقه در کلاس خودروهای معمولی قرار گرفت.

کمپانی شورلت در این میان قصد داشت که از پرفورمنس قطعاتی که در این خودرو استفاده کرده بود باخبر شود و راس اوبلنس، مسئول بخش موتورهای اسپرت کمپانی جنرال موتورز آمریکا، اعلام کرد که : اجزای مورد آزمایش در این وانت پیکاپ، برای افزایش قابلیت‌های آفرودی خودروی ZR2 در نظر گرفته شده است.

شورلت پیکاپ ZR2ZR2 دارای یک موتور 3.6 لیتری V6 و یک جعبه دنده ی اتوماتیک 8سرعته می باشد که در نوع خود بی نظیر است. فاصله ی عرضی چرخ های شورلت کلرادو برای شرایط مسابقه ای، 2اینچ بیشتر از حالت استاندارد است. چند Rocker هم برای عملکرد بهتر سیستم کمک فنرها در زمین های دشوار و صخره ای نیز قرارداده شده است.

در این مسابقه رانندگان خودروهای فورد، رتبه‌‌های اول تا سوم را در بخش Trick Truck به دست آوردند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شورلت پیکاپ ZR2 پرده برداری شد؛ غول آمریکایی به پیست های آفرود می آید

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *