شرکت Qualcomm پردازنده Snapdragon 820 SoC را در 11 آگوست منتشر خواهد کرد

شرکت Qualcomm پردازنده Snapdragon 820 SoC را در 11 آگوست منتشر خواهد کرد

ممکن است شرکت Qualcomm نسل جدید پردازنده نه چندان محبوب Snapdragon 810 SoC را تا هفته ی آینده عرضه کند. بر اساس گزارشی که از چین به دست ما رسیده، این کمپانی چیپ ساز تصمیم دارد مراسمی را در روز سه شنبه در لس آنجلس بر گذار کند که انتظار می رود در آن از Snapdragon 820 SoC رو نمایی شود.
پردازنده SoC Snapdragon 820 برای اولین بار در ماه مارچ در یک کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته شد و گفته شد که در این محصول از هسته های Kryo به طور اختصاصی استفاده شده است. اما در آن زمان، کوالکوم مشخصات کامل و قابلیت های این پردازنده موبایل جدید را اعلام نکرده بود. انتظار می رود که این پردازنده با CPU چهار هسته ای، GPU Adreno 530 و مودم دسته 9 MDM9x55 LTE وارد بازار شود.
در کنار تمام تغییراتی که صورت گرفته، کمپانی به این موضوع اشاره کرده است که این چیپ جدید از هسته های Kryo استفاهد می کند که به صورت اختصاصی برای این چیپ طراحی شده اند.
چیپ ست قبلی این کمپانی، Snapdragon 810، آن باز خوردی را که کمپانی انتظار آن را داشت دریافت نکرد. گزارشات زیادی مبنی بر این که چیپ ست قبلی زیاد داغ می کرد وجود دارد. همچنین با وجود چیپ ست هایی که کمپانی سامسونگ با نام Exynos که برای Galaxy S6 وS6 Edge مورد استفاده قرار گرفت، قوی ترین پردازنده ی موجود در بازار نیز نبود. Exynos در چند سری از آزمایشات توانسته بود Snapdragon 810 را شکست دهد.
گزارشات نشان می دهند که چیپ ست Snapdragon 820 تا سال 2016 در دسترس تولید کنندگان نخواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شرکت Qualcomm پردازنده Snapdragon 820 SoC را در 11 آگوست منتشر خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *