شرکت بزرگ Broadcom در فکر افزایش قیمت برای خرید کوالکام است

Broadcom

شرکت نام برده در طی جریان ماه پیش یک پیشنهاد خیلی خوب در حد ۱۳۰ میلیارد دلاری را برای تصاحب کوالکام به مسئولانش مطرح کرد. با این که این شرکت در حال فروش هیچ گونه اعلام واگذاری این شرکت را تا قبل از این مطرح نکرده بود اما در جریان این بحث برای هر سهم ۷۰ دلار را پیشنهاد کرده است. شرکت در حال واگذاری یعنی کوالکام برای پاسخ به این پیشنهاد به چند روزی زمان احتیاج داشته است که در نهایت این پیشنهاد خرید را رد کرد.
طبق گفته ها و گزارشات موجود نشان می دهد که سهام داران اصلی این شرکت مایل به فروش آن در صورت افزایش قیمت پیشنهادی از سوی برودکام باشند که شرکت خریدار نیز در حال بررسی و تحدید نظر درباره ی قیمت پیشنهادی خود است.
طبق گفته های مورد تایید وب سایت رویترز برودکام اعلام کرده که پس از برگذاری جلساتی با بعضی از سهام داران ارشد این شرکت در فکر افزایش قیمت خرید پیشنهادی برای خرید آن است. طبق گفته ی بعضی از سهامداران شرکت کوالکام، برودکام باید در ازای هر سهم 80 دلار بپردازند تا در ادامه مدیران این شرکت درباره ی فروش آن فکر کنند.
بحث های خیلی زیادی در این بین وجود دارد اما تنها چیزی که معلوم است این است که اگر کمپانی برودکام می خواهد شرکت کوالکام را تصاحب کند می بایست مقدار خیلی بیشتری پول را در نظر بگیرد.
زمان اعلام دقیق آخرین پیشنهاد از طرف این شرکت هنوز مجهول است اما بالطبع می بایست هر چه در نظر دارند را هر چه زود تر انجام دهند چون ممکن است رقبا از آنها پیشی بگیرند. نظر شما درباره ی این موضوع چیست؟ آیا شرکت برودکام در آینده شرکت کوالکام را خواهد خرید؟
در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کوالکام و معرفی پردازنده Snapdragon 732G

نظرات در مورد : شرکت بزرگ Broadcom در فکر افزایش قیمت برای خرید کوالکام است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *