شرکت بزرگ مایکروسافت با تولید انواع محصولات سخت افزاری تحولی عظیم در دنیای تکنولوژی ایجاد کرد

مایکروسافت

مایکروسافت که فقط در زمینه تولید ویندوز، ویندوز موبایل، ویندوزفون و برنامه های نرم افزاری مشغول بود فعالیت خود را گسترش داده و وارد حوزه سخت افزاری شده است. این شرکت با ارائه لپ تاپ ها و تبلت های سرفیس , همگان را انگشت به دهان کرده و هواداران خود را بسیار خوشحال نمود.

هر چند که مردم خیلی خوب از محصولات سرفیس استقبال کردند اما جایگاه مناسبی در بازار را کسب نکرد. از این رو پیش بینی می شود تولید سرفیس های این شرکت فقط یک یا دو سال ادامه داشته باشد. مدیر عامل مرکز کانالیز در مصاحبات خود اعلام کرد شرکت مایکروسافت به زودی تولید محصولات سخت افزاری را متوقف خواهد کرد چرا که ساتیا نادلا , مدیر عامل کنونی این شرکت در زمینه نرم افزاری تخصص بیشتری دارد.

آمار فروش سرفیکس ها متغییر بوده و گاهی فروش خیلی خوبی داشتند اما گاهی هم نتوانسته اند انتظار تولید کننده ها را برآورده کنند. در نتیجه سود قابل توجهی برای شرکت مایکروسافت نداشته اند. مدیر عامل شرکت لنوو بیان کرده پیش بینی می کند شرکت مایکروسافت در سال 2019 دیگر هیچ گونه فعالیت سخت افزاری نداشته و تولیدات خود در این حوزه را متوقف کند. همچین وی بیان کرد درآمد شرکت مایکروسافت از تولیدات نرم افزاری قابل توجه و بسیار بالا است هرچند آفیس و ویندوز نیز سود زیادی برای این شرکت داشتند اما تولیدات سخت افزاری  این شرکت موفقیت آمیز نبودند. هرچند که مایکروسافت در تلاش است این خط تولید خود را سرپا نگه دارد اما با مشکلات زیادی در این زمینه روبرو است.

این کمپانی در ایران به دلیل قیمت بالای محصولات خود طرفداران کمی را به خود جذب کرده است و بسیاری از طرفداران این کمپانی توانایی خرید این محصولات را ندارند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رفع خطای کپچا «Your response to the CAPTCHA appears to be invalid»در ویندوز

نظرات در مورد : شرکت بزرگ مایکروسافت با تولید انواع محصولات سخت افزاری تحولی عظیم در دنیای تکنولوژی ایجاد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *