شایعات جدیدی درباره ی گوشی هوشمند جدید شرکت ال جی منتشر شد

ال جی

شایعه ی جدید که درباره ی شرکت ال جی وجود دارد این است که این شرکت قرار است در دی ماه گوشی جدید خودش یعنی ال جی جی۷ را معرفی کند.

طبق گزارشات موجود شرکت سامسونگ قرار است در ماه ژانویه ی سال آینده گوشی جدید خودش را با نام گلکسی اس ۹ به بازار عرضه کند به همین خاطر شرکت رقیبش یعنی شرکت ال جی برای این که همه ی توجهات به سمت گوشی جدید سامسونگ جلب نشود گوشی جدید طراحی و ساخته است که قرار است مدل جدید سری جی ها باشد و با نام ال جی جی ۷ به بازار عرضه شود.
این خبر زیاد دور از انتظار نیست زیرا طبق رسم هر سال شرکت ال جی، دو مدل جدید از گوشی هایش را در هر سال معرفی و عرضه می کند مثل همین سال جاری که گوشی های جی ۶ و وی ۳۰ را عرضه کرد که با استقبال گسترده کاربران و طرفدارانش مواجه شد.
متاسفانه در حال حاضر مشخصات زیادی درباره ی جزئیات آین گوشی جدید شرکت ال جی در دست رس نیست ولی نکته ی جالب توجه این است که این گوشی جدید به پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 845 که پردازنده ای قدرت مند است مجهر خواهد بود، که این کار را به خاطر این انجام داده است تا بتواند با گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ رقابت کند.
همان طور که گفتیم جزئیات زیادی درباره ی این گوشی وجود ندارد و یا اینکه در چه روزی از ماه ژانویه عرضه می شود ولی به احتمال زیاد در چند هفته ی آینده جزئیات بیشتری درباره ی این گوشی جدید منتشر خواهد شد.با این حال تمامی مشخصات لو رفته درباره ی این گوشی هوشمند صرفا در حد شایعه بوده و باید تا زمان معرفی رسمی این دستگاه صبور باشیم.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اعتیاد کودکان و نوجوانان به گوشی های هوشمند را جدی بگیرید

نظرات در مورد : شایعات جدیدی درباره ی گوشی هوشمند جدید شرکت ال جی منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *