شاهکار جدید تسلا : ۵۳۴ کیلومتر تنها با یک بار شارژ کردن خودرو!!

شرکت خودروسازی تسلا از جدیدترین مدل‌های خود رونمایی کرد. این شرکت به تازگی دو مدل از خودروهای شارژی خود را معرفی کرده است : مدل S که با یک بار شارژ شدن توانایی طی مسافتی حدود ۵۳۴ کیلومتر (۳۳۵ مایل) را داشته، و با نام Model S 100D شناخته می‌شود، و مدل X که تنها با یک بار شارژ شدن قادر به طی مسافت ۴۷۵ کیلومتر (۲۹۵ مایل) می‌باشد.

علاوه بر این که مدل S‌ تسلا نسبت به مدل قبلی خود یعنی P100D مسافتی حدود ۲۰ مایل و مدل X حدود ۶ مایل بیشتر را با یک بار شارژ شدن پوشش می‌دهند، با صرفه نظر کردن از برخی امکانات ویژه می‌توان حدود ۳۹۵۰۰ دلار با خرید این خودرو صرفه جویی کرد. در واقع مدل 100D تنها ۳۰۰۰ دلار نسبت به مدل 90D گران‌تر می‌باشد. این دو مدل همچنین ویژگی سرعت مدل 90D را نیز با خود به همراه دارند و مدل S در مدت زمان ۴.۲ ثانیه قادر است که سرعت خود را به ۹۶ کیلومتر برساعت برساند و مدل X هم برای این کار تنها به زمان ۴.۷ ثانیه نیاز دارد، که واقعا زمان بسیار کمی برای این عملکرد می‌باشد!!

نکته جالب این که، مدل 90D هنوز هم در دسترس می‌باشد ولی احتمالا به زودی شاهد این باشیم که تسلا این مدل را از وبسایت فروش خود برداشته و مدل جدید 100D را جایگزین آن کند. جدای از ظرفیت باتری بیشتر 100D نسبت به 90D، این دو مدل از تجهیزات تقریبا مشابهی بهره می‌برند، که از جمله آن می‌توان به آخرین نسخه رانندگی خودکار تسلا اشاره کرد.

این که تنها با پرداخت حدود ۳۰۰۰ دلار بیشتر بتوان خودرویی با پوشش مسافت حدود ۴۱ مایل بیشتر بدست آورد، کاملا مقرون به صرفه به نظر آمده، و البته باید انتظار داشت که فروش تسلا هم با توجه به این شرایط افزایش یابد.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تسلا از شارژر وایرلس خود رونمایی به عمل آورد

نظرات در مورد : شاهکار جدید تسلا : ۵۳۴ کیلومتر تنها با یک بار شارژ کردن خودرو!!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *