شازم (Shazam) توسط اپل خریداری شد

شازم

خبر جدیدی که اپل متتشر کرد و باعث به پا شدن جنجالی شد , خبر مربوط به خرید شازم توسط اپل بود. بر اساس آن چه که منتشر شده است گویا اپل مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون دلار برای خرید آن پرداخت کرده است. چند روزی بود که شایعه های زیادی درباره قصد خرید اپل برای شازم شنیده می شد , اما با تأییده ایکه چند دقیقه پیش از سوی منتشر شد , مهر تأییدی بر تمامی این شایعات زد.

با استفاده از تکنولوژی شازم می توان فیلم‌ های سینمایی , آگهی‌ ها , قطعات موسیقی و نمایش ها و برنامه های تلویزیونی را شناسایی کرد , این سیستم به صورتی است که بخشی از صدا و صوت فیلم یا قطعه مورد نظر را پخش می کنیم , شازم با تشخیص و شناسایی صوت آن ها , اطلاعات و جزییات موسیقی یا فیلم مورد نظر را در اختیار ما قرار می دهد.

شازمشرکت اپل در بیانیه ای اعلام کرد اضافه شدن شازم و امکاناتش بسیار هیجان انگیز است , شرکت اپل با ترکیب شازم و اپل موزیک قصد دارد شرایطی را ایجاد کند که کاربران با استفاده از آن , با پخش قطعه ای از یک آهنگ , بتوانند خیلی راحت موسیقی مورد نظر خود پیدا کنند , نکته بسیار مثبت این است که این امر نه تنها کیفیت موسیقی را کاهش نمی دهد , بلکه باعث بهتر شدن کیفیت شده و امکان گوش دادن به موزیکی یا کیفیت عالی را برای کاربران فراهم کرده است.

در ادامه ی این بیانیه شرکت شازم نیز از همکاری و پیوستن به اپل ابزار خوشنودی کرده و از این موضوع خرسند می باشد. این همکاری باعث ایجاد یک موقعیت مناسب برای ارتقأ وضعیت تجاری برای شازم شده است , چرا که فروش و درآمد شازم در سال 2016 فقط 54 میلیون دلار بوده است این انر نشانه قیمت مناسب و ارزان شازم نیز می باشد , که به نوعی به نفع اپل بوده و پس از ترکیب با اپل موزیک , کاربران اپل می توان با قیمت مناسب تری این اپلیکیشن را از اپ استور خریداری کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر پنل جلو آیفون 14 پرو اپل

نظرات در مورد : شازم (Shazam) توسط اپل خریداری شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *