شارژر همراه عجیب برای گوشی های پر مصرف

charger-big

شارژر همراه عجیب برای گوشی های پر مصرف : همیشه و هر زمان باید به فکر باتری گوشیمون باشیم که مبادا خالی شده باشه و تنها چیزی که نیاز داریم اینه که دنبال شارژرو پریز برق بگردیم ، دو مبتکر کانادایی شیوه نوینی برای شارژ الکترونیکی همراه ارایه کرده اند که حتی در بستر خواب نیز امکان استفاده از این وسایل بدون نگرانی از اتمام شارژ وجود دارد.

charger-big
charger-big

این دو محقق بالشی را طراحی کرده اند که بطور همزمان شارژ دو وسیله الکنرونیکی را همراه دارد. در این روش دو باتری قابل حمل در بالش قرار داده میشود که هر باتری دارای دو درگاه یو اس بی وقادر به شارژ یک نلفن همراه و یک تبلت بطور همزمان است.

سازندگان این بالش ادعا میکنند که هر باتری میتواتد شش بار یک ایفون را پیش از اتمام آن شارز کند اما باید برای رسیدت به ظرفیت کامل خود ده ساعت شارز نگه دارد . این نوع ابنکار به درد انهایی میخورد که در هنگامخواب یا بستر به اهنگ گوش میدن یا فیلم میبینند  ایمیل های خود را میبینند یا در تلفن همراه خود وبگردی میکنند این فکر زاییده افکار جف مارتین طراخ کانادایی است که در هنگام خواب شارژ تلفنش به پایان رسید.

این مبتکران که نمونه اولیه از بالش خود را ساخنه اتد الان تلاشی بر روی کیک استارتر اغاز کرده و امیدوارند بتوانند برای ساخت دستگاه بهبود  یافته خود بودجه سی هزار دولاری دریافت کنند. این بالش با یک باتری با قیمت 79 دلار به قیمیت گذاشته شده.

این سیستم شارز کننده با دو بسته باتری 12000mah عرضه شده که یکی همراه  با کابل یو اس بی  شارز کننده در بالش قرار داده میشود بسته  دیگر به طور جداگانه از طریق پریزی دیواری شارز میشود. وقتی توان یک باباتری تمام میشود میتوانند با ذبسته  کاملا شارز شده  جایگزین شود و از این رو بالش هرگز بدون شارز باقی نمیماند این باتری با  تاتو لوله کربنی ساخته شده تا فرد را در برابر خطر برق گرفتگی حفظ کند.

منبع :technew

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شارژر بدون سیم نکسوس 5

نظرات در مورد : شارژر همراه عجیب برای گوشی های پر مصرف

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. شارژر همراه وسيله اي است قابل حمل و بسيار سبک براي شارژ کردن گوشي هاي همراه ، تبلت، دستگاه هاي پخش موسيقي، دوربين هاي ديجيتال، کنسول هاي بازي و غیره.
    هرجایی که شارژ گوشی تموم بشه به راحتی می تونید ازش استفاده کنید.
    باتشکر نگین خاورمیانه