شارپ از یک گوشی هوشمند با دو بریدگی بر روی صفحه نمایش رونمایی به عمل آورد

گوشی هوشمند شارپ

کمپانی شارپ یکی از برندهای بسیار قدیمی می باشد که شاید تا به امروز این کمپانی را بیشتر تولیدکننده ی لواز صوتی و تصویری می دانستید ولی اکنون باید بگوییم که شارپ نیز در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارد. به تازگی این کمپانی از یک گوشی هوشمند با نام Aquos R2 compact رونمایی به عمل آورد.

گوشی هوشمند شارپ

وقتب که کمپانب اپل از آیفون 10 به همراه Noch عریض رونمایی به عمل آورد، کاربران زیادی نسبت به این موضوع حساسیت نشان دادند ولی اکنون کمپانی شارپ پا فراتر گذاشته و گوشی هوشمند Aquos R2 کامپکت را با دو بریدگی صفحه نمایش رونمایی کرده است. این طراحان ژاپنی گوشی هوشمند Aquos R2 را که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، در یک نسخه ی جدید آن تصمیم به افزایش ابعاد صفحه نمایش بدون حذف نمودن حسگر اثر انگشت بر روی پنل جلویی گرفتند و نتیجه ی این تصمیم به یک گوشی هوشمند با دو بریدگی بالای صفحه نمایش منجر گردیده است.

گوشی هوشمند شارپ

بریدگی بالایی با یک ظاهر قطره ای شکل دارای سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد که در گوشی هوشمند وان پلاس 6T و هوآوی Mate 20 نیز شاهد حضور این ماژول بوده ایم. بریدگی پایینی که سنسور اثر انگشت را در خود جای داده، آنقدرها جذاب نیست و اولین سوالی که شاید به ذهن افراد برسد، این است که به چه علت این سنسور به پنل پشتی منتقل نگشته است؟

علاوه بر بسیاری از گوشی های اندرویدی جدید صفحه نمایش گوشی هوشمند Aquos R2 کامپکت آنقدرها بزرگ نمی باشد و قطر آن حتی از 5.2 اینچ  نیز بیشتر نمی شود. این نمایشگر  به همراه پنل IGZO LCD علاوه بر سایز نه چندان بزرگ خود از کیفیت تصویر 2280 در 1080 پیکسل  و میزان رفرش بالای 120 هرتز بهره مند می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: techspot

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شارپ از یک گوشی هوشمند با دو بریدگی بر روی صفحه نمایش رونمایی به عمل آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *