سیستم تشخیص چهره ی گلکسی اس 9 سامسونگ سریع تر خواهد بود

گلکسی اس 9

سیستم تشخیص چهره ی گلکسی اس 9 : خبرهایی غیر رسمی از کمپانی سامسونگ منتشر شده است که گویا قصد دارد نرم افزار خاصی را که عملکرد سنسور تشخیص عنبیه و سیستم تشخیص چهره را کنترل می کند، ارتقا دهد. در گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، میتوانید از سه روش برای ایمن سازی گوشی خود استفاده نمایید. این پرچمدارهای سامسونگ دارای سنسور اثر انگشت، اسکنر عنبیه ی چشم و سیستم تشخیص چهره می باشند که Face ID پرچمداران سامسونگ در مقایسه با آیفون 10 بسیار ضعیف می باشد زیرا آیفون 10 دارای سیستم تشخیص چهره ی سه بعدی بوده و با تابش پرتو مادون قرمز، سطح بالایی از امنیت را برای کاربران رقم می زند.

بر اساس اخباری غیر رسمی و شایعاتی که از کمپانی سامسونگ منتشر شده است، گویا این کمپانی قصد دارد عملکرد سیستم تشخیص چهره ی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را ارتقا داده و از یک حسگر سه بعدی در درگاه دوربین سلفی خود استفاده نماید و اخیرا نیز منتشر شده است که گویا سرعت سیتم تشخیص چهره ی اس 9 نسبت سری های قبلی در تشخیص هویت کاربر، بسیار بالاتر خواهد بود.

بر اساس گزارش هایی که از سایت های خبری کره ی جنوبی در دسترس قرار گرفته است، گویا این کمپانی قصد دارد نرم افزاری را که سیستم تشخیص چهره و اسکنر عنبیه ی چشم را کنترل می نماید، ارتقا دهد تا سرعت این سیستم های افزایش یابد. اگر کمی عمیق تر در این خصوص فکر کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که شاید این کمپانی با یک بهبود نرم افزاری بتواند سرعت و دقت این سیستم امنیتی خود را افزایش دهد ولی قطعا نمی تواند با یک بروزرسانی نرم افزاری پرچمدار کمپانی اپل را مغلوب نماید.

بر اساس این شایعات منتشر شده، احتمالا گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ دارای یک سنسور دوربین دوگانه خواهند بود. گلکسی نوت 8 سامسونگ اولین گوشی این کمپانی می باشد که با سنسور دوگانه معرفی شد ولی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با یک دوربین وارد بازار گوشی های هوشمند شدند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra تایید شد

نظرات در مورد : سیستم تشخیص چهره ی گلکسی اس 9 سامسونگ سریع تر خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *