سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم سنگین ترین پرچمدار در سال های اخیر

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

کمپانی سونی یکی از برندهای معروف ژاپنی است که در دنیا طرفداران بسیاری دارد و گوشی پرچمدار این کمپانی که اخیرا معرفی خواهد شد اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم می باشد که تاکنون خبرهای زیادی در خصوص ویژگی ها این گوشی هوشمند منتشر شده است ولی البته هیچ کدام از ویزگی های آن تاکنون تایید نشده است اما با وجود یک برچسب قیمت بالا به عنوان گران قیمت ترین گوشی تولیدی تاریخ شناخته شد است.

بر اساس اطلاعات و خبرهای موجود، نسخه آمریکایی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم 232 گرم وزن خواهد داشت که این موضوع یعنی هیچ کدام از پرچمداران برندهای مختلف در طی سال های اخیر از بایت وزن حتی به گرد پای این گوشی هوشمند نیز نمی رسند. اگر در بین پرچمدارها و گوشی های هوشمند رده بالای تولید شده جستجویی کنید، گوشی های سنگین وزنی نظیر گلکسی S8 اکتیو سامسونگ و آیفون 8 پلاس را پیدا می کنید که به ترتیب فقط 208 و 202 گرم وزن دارند.

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

اکسپریا XZ2 که چند ماه گذشته راهی بازار شد، گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم سونی نیز دارای یک فریم محکم آلومینیومی با پوششی از یک شیشه سه بعدی منحنی در پنل پشتی و پنل جلویی برخوردار می باشد. به دلیل داشتن شیشه منحنی در پنل پشتی، ضخامت این گوشی هوشمند گران قیمت در بیشترین حالت ممکن برابر با 11.2 میلی متر می باشد که این گوشی هوشمند را در رده ی بالاتری نسبت به سایر رقبا قرار می دهد.

چنانچه اگر مشخصات و ویژگی های سخت افزاری این گوشی هوشمند بسیاری جذاب و قابل تامل می باشد ولی هر کاربری با دست گرفتن چنین گوشی سنگین وزنی می تواند تجربه ی بدی را در ذهن کاربر قرار دهد.

 

با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی سونی Xperia 1 V در راه بازارهای بیشتر

نظرات در مورد : سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم سنگین ترین پرچمدار در سال های اخیر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *