سوني بخش سنسور كمپانی توشیبا را خرید

سوني بخش سنسور كمپانی توشیبا را خرید

در چند مدت اخیر، شایعات زیادی در مورد کمپانی سونی و توشیبا درز کرده بود. اما بالاخره این شایعات به پایان رسید و سونی، بخش سنسور های دوربین کمپانی توشیبا را با قیمت 115 میلیون دلار تحت مالکیت خودش در آورد.

این خبر رسما توسط خود کمپانی سونی منتشر شده است. بر اساس گفته های این کمپانی، از زمان 12 فروردین سال 1395 سونی با پرداخت مبلغ 155 میلیون دلار مالک اصلی تمامی کارخانه ها، تجهیزات و وسایل و همچنین کارکنان مجوعه تولید سنسورهای دوربین کمپانی توشیبا خواهد بود.

امکانات و بخش های یاد شده، همگی از 12 فروردین سال آینده، تحت مالکیت شرکت سونی در خواهند آمد. به طوری این بخش ها قرار است محصولاتی با نام و برند مالک جدید خود تولید و کنند و آنطور که سونی تحت نظر دارد به فعالیت خود ادامه دهد.

با یک یاد آوری راجب اینکه سونی اکنون بزرگترین تولید کننده سنسور دوربین برای گوشی های هوشمند است میتوان پیشبینی کرد که سونی از این پس قدرتمند تر از همیشه خواهد بود و قصد ندارد از جایگاه بهترین تولید کننده سنسور دوربین کنار بکشد. با توجه به اینکه سونی در حوزه ی تولید گوشی هوشمند سودش بسیار کاهش یافته و به ضرر دهی های خودش ادامه میدهد، تولید سنسور دوربین میتواند برایش بسیار سود آور باشد و سونی همچنان به حیاتش ادامه دهد. مدیران سونی قصد دارند با این کار، درآمد خود را در این بخش به دو برابر افزایش دهند.

منبع: theverge

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سه مدل از گوشی Sony Xperia Z5 هفته ی آینده عرضه خواهند شد

نظرات در مورد : سوني بخش سنسور كمپانی توشیبا را خرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *