سه گوشی تازه وارد که نباید دست کم بگیرید

گوشی تازه وارد

در یک سال گذشته لابه لای گوشی های هوشمند و پرچم دار زیادی که به بازار عرضه شد، سه کمپانی وارد بازار گوشی های همراه شدند و توانستند در همین مدت کوتاه و کم فروش خوبی را برای خود به ارمغان برسانند. این سه شرکت از کمپانی که در حال یکی از آن ها در حال زنده کردن یک برند قدیمی است زیر نظر سازنده ی اندروید وارد بازار گوشی های اسمارت شد.

گوشی Essential Phone:

قبل از اینکه کسی حتی اسم این گوشی موبایل اسمارت را بداند، اسم این گوشی به خاطر فرد سازنده اش به سر زبان ها آمد. سازنده این گوشی موبایل کسی نیست جز سازنده ی سیستم عامل اندروید یعنی اندی رابین. به راستی مشاهده ی یک دستگاه گوشی قدرت گرفته از سیستم عامل اندروید خالص بسیار هیجان انگیز است.

گوشی تازه وارد

قیمت این گوشی بسیار زیبا و دیدنی دو میلیون و پانصد هزار تومان است.

 

گوشی Razer Phone:

تقریبا همه ی کسانی که در دنیای بازی های ویدیویی و رایانه ای آشنا هستند، کمپانی رازر را به خوبی می شناسند. تخصص و حرفه ی این شرکت نام برده تولید لپ تاپ ها و قطعات جانبی بسیار حرفه ای و پیشرفته است، این کمپانی طی کار هایی که در چند سال گذشته انجام داده تا این برند را به عنوان برندی لاکچری در این زمینه معرفی کرده است.

گوشی تازه وارد

قیمت این گوشی موبایل اسمارت که ممکن است تا به حال اسم آن را نشنیده باشید سه میلیون و نه صد هزار تومان است.

 

گوشی Nokia 8:

اسم شرکت سازنده ی این گوشی HMD Global را ممکن است نشنیده باشید ولی حتما گوشی های این شرکت را می شناسید. این کمپانی که در کشور فنلاند است در سال ۲۰۱۶ برای بازسازی برند نوکیا به وجود آمده است و سعی کرده است که با معرفی و عرضه ی گوشی های هوشمند جدید تحت عنوان برند نوکیا دوباره خاطره های خوب قدیمی را زنده کند.

گوشی تازه وارد

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پرچمداران شرکت سامسونگ دارای مشکل فوکوس در دوربین میباشند

نظرات در مورد : سه گوشی تازه وارد که نباید دست کم بگیرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *