سهام کمپانی اپل به دنبال انتشار خبر معرفی آیفون های 2018 افزایش داشت

کمپانی اپل

سهام کمپانی اپل | همانطور که از خبرها آگاه هستید، کمپانی اپل در تاریخ 21 شهریور ماه تصمیم که از آیفون های 2018 رونمایی به عمل آورد. در این میان پس از ارسال دعوتنامه ی رسمی کوپرتینویی ها برای اصحاب رسانه سهام این کمپانی آمریکایی در بازار های بورس جهانی با افزایش چشم گیری روبرو شد. اکنون باید ببینیم که آیا کمپانی اپل می تواند پس از معرفی پرچمداران خود نیز افزایش در ارزش سهام را داشته باشد یا خیر.

سهام کمپانی اپل

روز پنجشنبه پس از انتشار اخبار معرفی محصولات جدید غول تکنولوژی دنیا یعنی اپل قیمت سهام این کمپانی ابر قدرت به بیش از 228 دلار افزایش پیدا کرد و رکورد جدیدی را به ثبت رسانید. بر اساس اطلاعیه‌ ی کمپانی اپل قرار است آیفون های جدید در ماه سپتامبر در طی یک رویدادی در شهر کالیفرنیا در مقر اپل پارک رونمایی شود. کمپانی اپل دعوت‌ نامه‌ های حضور در رویداد و رونمایی از سری جدید آیفون ها را در تاریخ 12 سپتامبر برای میهمانان و اصحاب رسانه ارسال نموده است. در سال جاری میلادی کمپانی اپل سه مدل آیفون جدید را به بازار رونمایی خواهد کرد که همانند آیفون 10 دارای بریدگی بالای نمایشگر و صفحه نمایش لبه به لبه خواهند بود. احتمال دارد آیپد پرو و ایرپادهای جدید کمپانی اپل نیز در طول رویداد معرفی گردند.

کمپانی اپل

بر اساس گزارش رویترز، اپل مدتی پیش و در سکوت استارتاپی در خصوص تولید لنز برای عینک‌ های هوشمند اقدام کرده است. اعلام شده است که این کمپانی مشغول ساخت و تولید تجهیزات پوشیدنی در خصوص واقعیت مجازی می باشد که می‌ تواند اطلاعات دیجیتال را در دنیای واقعی در اختیار شما قرار بدهد. در اوایل همین ماه بود که کوپر تینویی ها پس از درآمد حاصل از فروش سه ماهه‌ی دوم سال به اولین کمپانی تجاری ایایلات با ارزش 1 تریلیون دلار تبدیل شدند. بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ ارزش سهام کمپانی اپل پس از عرضه‌ی عمومی در سال 1980 حدود 40 هزار درصد رشد داشته است و رشد ارزش سهام آن از ابتدای سال جاری 31 درصد عنوان شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سهام کمپانی اپل به دنبال انتشار خبر معرفی آیفون های 2018 افزایش داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *