سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی سونی بر روی اکسپریا XZ3 قرار خواهد گرفت

اکسپریا XZ3

اکسپریا XZ3 | چند روز پیش بود که خبری مبنی بر معرفی سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی سونی منتشر شد و از ویژگی های این سنسور اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار دادیم اما گویا این کمپانی قصد دارد هرچه سریعتر از آن استفاده نماید و این مسئله منوط بر ارائه ی پرچمدار این کمپانی است. همانطور که می دانید بر اساس شایعات منتشر شده کمپانی سونی اولین پرچمداری که در سال جاری منتشر خواهد کرد، اکسپریا XZ3 می باشد.

اکسپریا XZ3

تاکنون شایعات بسیاری در خصوص پرچمدار این کمپانی منتشر شده است و تصاویر متعددی را در خبرها شاهد بودیم، اکنون بر اساس این شایعات در پرچمدار بعدی سونی قرار است از یک ماژول دوربین دوگانه استفاده شود. همانطور که می دانید، حساب کاربری OnLeaks در توییتر جدیدترین خبرهای مربوط به دنیای گوشی های هوشمند و عصر دیجیتال را افشا می نماید، یک رندر سه بعدی از این پرچمدار افشا نموده است که بر اساس آن اکسپریا XZ3 دارای یک دوربین تک لنز خواهد بود.

اکسپریا XZ3

به این ترتیب احتمالا همانند نسل قبل، کمپانی سونی ماژول دوربین دوگانه را برای نسخه پریمیوم این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. از نظر طراحی، پرچمدار این کمپانی با کناره های خمیده و بدنه فلزی صیقل داده شده، بسیار زیبا به نظر می رسد که البته این نوع طراحی دارای نقطه ضعف هایی همانند مقاوت کم در برابر ضربه و همچنین زیاد اثر انگشت می باشد.

اطلاعات مشخص شده در بنچمارک

از طرفی بر اساس اطلاعات انتشار یافته در بنچمارک GFX دوربین استفاده شده در اکسپریا XZ3 دارای سنسور 48 مگاپیکسلی می باشد و همانند تمامی پرچمداران کمپانی ها، دارای قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 4K می باشد. بر اساس نتایج منتشر شده ی بنچمارک، اکسپریای بعدی این کمپانی دارای یک پردازنده هشت هسته ای 2.7 گیگاهرتزی و یک پردازنده ی گرافیکی Adreno 630 در خصوص توان پردازشی عملکرد بسیار جذابی خواهد داشت.

اکسپریا XZ3

حافظه داخلی 64 گیگابایتی به همراه رم 6 گیگابایتی کاربران را در خصوص میزان حافظه آسوده خاطر می نماید. باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که یک باتری با ظرفیت 3240 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  بزودی تمام گوشی های هوشمند سونی بروزرسانی اندروید 8 را دریافت خواهند کرد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی سونی بر روی اکسپریا XZ3 قرار خواهد گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *