سری جدید پردازنده های اینتل ، زودتر از موعد معرفی خواهند شد

پردازنده های اینتل

گویا اخیرا تعداد پردازنده‌ های Coffee Lake کم شده است , به همین دلیل شرکت اینتل تصمیم به راه اندازی یک خط تولید جدید گرفت. بنابراین کشور چین از این پس پردازنده های بیشتری را تولید خواهد کرد. بر اساس آمار و نظر سنجی ها ارزیابی شده است که پردازنده‌ های نسل هشتمی اینتل بسیار بازخورد خوبی داشته و کاربران از این پردازنده ها استقبال زیادی کرده اند.

پس از گذشت مدت زمانی شایعاتی مبنی بر کمبود پردازنده‌ های Coffee Lake به گوش رسید که توسط Newegg  نیز مورد تایید قرار گرفت. بنابراین شرکت اینتل تصمیم گرفت پردازنده های بیشتری برای رفع این نیاز کاربران تولید کند , با این کار خط تولید جدید در کشور چین راه اندازی شد. با شنیدن این خبر بسیاری از افراد این موضوع به ذهنشان می رسد که شاید با این کار کیفیت پردازنده ها پایین آمده و کارایی قبل را نداشته باشد ولی شرکت اینتل بیان کرده جایی برای نگرانی نبوده و هیچ گونه تغییری در کیفیت این پردازنده ها ایجاد نخواهد شد , این کار فقط باعث افزایش سرعت تولید و رفع نیاز مصرف کنندگان می شود.

این خط تولید در شهر چنگدو تاسیس شده و برخی از آزمایشات اولیه انجام شده است. بر اساس قوانین حاکم بر اینتل , این خط تولید باید برنامه یک پارچه اینتل را به طور کامل اجرا کرده و فعالیت آن با فعالیت  متولوژی‌ های اینتل یکسان باشد , این کار باعث می شود تفاوتی در کیفیت خط جدید شرکت اینتل و خط قبلی آن ایجاد نشود. بر اساس اخبار منتشر شده , پردازنده‌ های Coffee Lake از 15 دسامبر , در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. امیدواریم این افزایش قیمت پردازنده های کافی لیک , که به دلیل کمبود این پردازنده ایجاد شده بود , پس از تاسیس این خط تولید , کاهش یابند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پردازنده اینتل Core i7-14790F معرفی شد

نظرات در مورد : سری جدید پردازنده های اینتل ، زودتر از موعد معرفی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *