سری جدید مک مینی و مک بوک ایر عرضه خواهد شد

مک بوک ایر

یکی از محصولات برتر کمپانی اپل، مک بوک ایر و مک مینی می باشد که بسیاری از کاربران و طرفداران کمپانی اپل هم اکنون منتظر عرضه ی نسخه ی جدید آن ها هستند. در این میان کمپانی اپل نیز اعلام نموده است که تصمیم دارد نسخه ی جدید این دو دستگاه پرطرفدار را برای کاربران عرضه نماید. اساسا اپل در این دوره ی زمانی توجهات خود را به محصولاتش افزایش داده تا پیشرفت های بیشتری را از سوی کاربران شاهد باشد.

بر اساس گزارش بلومبرک که روز گذشته منتشر شد کمپانی اپل تا آخر سال جاری میلادی، کامپیوتر دسکتاپ مک مینی خود را دوباره احیا کرده و مدلی باز طراحی‌ شده از لپ‌ تاپ مک‌ بوک ایر را هم عرضه خواهد کرد. برخلاف کاهش میزان فروش آیپدها در همین چند سال اخیر، فروش کامپیوترهای این کمپانی به‌ شکلی باور نکردنی در طول سال‌ های گذشته ی میلادی تغییرات زیادی نداشته است.

مک بوک ایر

اساسا از سال 2016 میلادی تا به امروز کسب‌ و کار کامپیوترهای اپل بعد از گوشی های آیفون، به‌ شکل پیوسته عنوان دومین بخش سخت‌ افزاری برتر این کمپانی را همچنان حفظ نموده است و درآمد آن در این چهار فصل مالی به‌ تنهایی بیشتر از 25 میلیارد دلار بوده است. کامپیوتر مک مینی این کمپانی، از جمله محصولات محبوب کوپرتینویی ها در میان مصرف‌کنندگان می باشد که در زمان های قبل از عرضه ی تلویزیون‌ های هوشمند به آن‌ ها کمک می نمود تا تلویزیون‌ های خود را به دستگاه‌ های هوشمند استریم تبدیل نمایند.

ولی باید به این نکته اشاره کنیم که طراحی مک مینی اپل در در همین مدت 8 سال اخیر بدون تغییر بوده است. قیمت این رایانه که در اصل ارزان‌ ترین کامپیوتر دسکتاپ کمپانی اپل به حساب می آید، تقریبا از 500 دلار شروع می گردد. لازم به ذکر است، از جایی که کامپیوتر های دسکتاپ مک مینی به‌ همراه مانیتور، کیبورد و یا ماوس عرضه نمی گردند و اکنون این قیمت تا حدودی منطقی می باشد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  چگونه باید اپلیکیشن های پیش فرض را در iOS 14 تغییر بدهیم؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری جدید مک مینی و مک بوک ایر عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *