سری جدید لپ تاپ سویفت 7 کمپانی ایسر رونمایی شد

سری جدید لپ تاپ سویفت 7 کمپانی ایسر رونمایی شد

شرکت ایسر یکی از شرکت های مطرح و به نام در زمینه تولید لپ تاپ است. این شرکت قوی برای سال 2018 نیز یک سیستم بسیار مناسب را در نظر گرفته و قصد دارد آن را در نمایشگاه CES به طور رسمی معرفی کند. سبکی و عملکرد فنی بالای لپ تاپ های شرکت ایسر از ویژگی هایی است که این محصولات را برای کاربران بسیار مناسب کرده است. حال در سال 2018 , ایسر قصد دارد یکی از مدل های سویفت (سویفت 7) به روز رسانی کرده و قابلیت های آن را ارتقا دهد.

این مدل جدید دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم بوده و سیاه رنگ می باشد , ضخامت و جنس آن , این دستگاه را در برابر ضربه مقاوم کرده است. پردازنده استفاده شده در سوفیت 7 جدید , کبی‌ لیک سری Y است. اندازه صفحه نمایش کمی بزرگ تر شده و به 14 اینچ رسیده است , یکی دیگر از مزایای این مدل به نسخه قبلی , استفاده از نمایش گر لمسی است.

سری جدید لپ تاپ سویفت 7 کمپانی ایسر رونمایی شد

باتری سوفیت 7 سال 2018 , ارتقا یافته و یک ساعت بیشتر شارژ نگه می‌ دارد. تا کنون خبری از تغییر پردازنده‌ ی نسل هفتمی Core i7-7Y75 که در مدل قبلی استفاده شده بود , و ارتقا یا بهبود آن متتشر نشده است. قطعا باید انتظار داشته باشیم که با چنین تغییراتی , قیمت لپ تاپ سویفت 7 نیز کمی نوسان پیدا کند !. شرکت ایسر با اعلام کردن ۱۶۹۹ دلار , به عنوان قیمت پایه افزایش 1000 دلاری را نسبت به نسخه قبلی این دستگاه نشان داد که برای کاربران جای تعجب و ناراحتی داشت چرا که قیمت سری قبل به طور قابل توجهی بالا بود و اکنون نیز با چنین افزایش قیمتی حسابی جا خوردند.

هر چند که باید گفت مدل جدید از نودم داخلی ال تی ای داخلی بهره مند شده و شارژ دهی و باتری قوی تری دارد که اکثر دستگاه های لپ تاپ در این زمینه ضعیف هستند , صفحه نمایش بزرگ و صفحه لمسی و ارتقا ی جنس بدنه نیز بسیار قابل توجه و در این افزایش قیمت بی تاثیر نمی باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عرضه گوشی های Acer Liquid Z و Acer Liquid Z410

نظرات در مورد : سری جدید لپ تاپ سویفت 7 کمپانی ایسر رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *