سری جدید تلویزیون های کمپانی الجی دارای گوگل اسیستنت

الجی

شرکت الجی در معرفی سری جدید تلویزیون های خود در نمایشگاه CES 2018 اعلام کرد این تلویزیون های جدید دارای گوگل اسیستنت (Google Assistant) خواهند بود. با برگزاری نمایشگاه CES 2018 ایالت متحده آمریکا کمپانی هایی نظیر الجی را برای معرفی نسل جدید دستگاه های خود آماده می کند. یکی از شگفتی های الجی که در نمایشگاه CES 2018 قرار است آن را مشاهده کنیم ، تلویزیون اولد ۸۸ اینچی با صفحه کیفیت  8k  است. همچنین الجی تایید کرده که تلویزیون های امسال دارای گوگل اسیستنت هستند .

این کمپانی نسل قبلی خود را با سیستم عامل Web OS همراه با دستایار صوتی هوشمند ارائه کرده است ، اما امسال در نظر دارد که که این دستیار خود را با سیستم جدید، یعنی گوگل اسیستنت ارائه دهد. با این وجود کاربران انتظار دارند که سری اولد و ال سی دی های اولترا اچ دی با استفاده از برند ThinQ که برای پلتفرم هوش مصنوعی الجی استفاده می شود عرضه نمایند.

الجی

با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، کاربران تسلط بیشتری برای کار با این تلویزیون خواهند داشت. برای مثال خاموش کردن تلویزیون بعد از یک برنامه خاص ؛ البته اضافه بر این الجی اعلام کرده که در برخی از کشور ها کاربران می توانند از سایر امکانات این هوش مصنوعی استفاده کنند، برای مثال کنترل گجت ها با اینترنت اشیا و یا دسترسی به سرویس های گوگل اشاره کرد.

علاوه بر این، هوش مصنوعی ThinQ الجی تصمیم دارد صفحه نمایشی با عنوان آلفا ۹ برای این تلویزیون ارائه دهد. از ویژگی های این صفحه نمایش می توان به کاهش نویز تصویر ، کیفیت رنگ بهتر و پشتیبانی از نرخ سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و محتوای HFR اشاره کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصویر لو رفته الجی V20 از صفحه نمایش بزرگتر خبر می دهد

نظرات در مورد : سری جدید تلویزیون های کمپانی الجی دارای گوگل اسیستنت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *