سریع ترین گوشی های اندرویدی کدام اند؟

سریع ترین گوشی های اندرویدی

نرم افزار AnTuTu یک اپلیکیشن بنچمارک است که بسیار پر طرفدار و محبوب میباشد و رنج سرعت هر دستگاهی را با توجه به عملکرد آن ثبت میکند. این نرم افزار در واقع با استفاده از معیار هایی ثابت، اعمالی در گوشی هوشمند انجام میدهد و به سرعت انجام شدن این اعمال در دستگاه امتیاز میدهد. به تازگی AnTuTu لیستی از سریع ترین تلفن های هوشمند را در سه ماه سوم سال 2015 منتشر کرده است که البته تنها دستگاه های اندرویدی در این لیست میباشند.

در لیست منتشر شده کاملا میتوان سلطه ی سامسونگ بر سریع ترین گوشی ها را نظاره گر بود که چگونه توانسته است با استفاده از تراشه 14 نانومتری سریع ترین گوشی هوشمند اندرویدی یعنی میرو پرو 5 را تولید کند. جالب است بدانید که تمامی گوشی هایی که در لیست 5 دستگاه اول قرار گرفته اند از تراشه اگزینوس 7420 تولید کمپانی سامسونگ بهره میبرند. بعد از آن نیز میتوان اسنپدراگون 810 کمپانی کوالکام را مشاهده نمود که بر اساس رده بندی AnTuTu پایین تر از اگزینوس 7420 میباشد.

شاید کمی برایتان تعجب بر انگیز باشد اما سریع ترین گوشی هوشمند در سه ماه سوم سال جاری میزو پرو 5 بوده است و همانطور که گفتیم این گوشی نیز از تراشه اگزینوس 7420 استفاده کرده است. صفحه نمایش این گوشی فول اچ دی میباشد. این نکته لازم به یاد آوری است که تمامی گوشی های پس از میزو5 صفحه نمایش 1440P دارند این موضوع تنها دلیلی است که باعث شده میزو 5 سریع تر از نوت 5 و هماتایان دیگر آن باشد. میزو پرو 5 توانسته است امتیاز خیره کننده 76852 را کسب کند و بعد از گلکسی نوت 5 با 72156 امتیاز و سپس گلکسی اس 6 اج پلاس، گلکسی اس 6 ، گلکسی اس 6 اج قرار  دارند.

سریعترین گوشی های اندرویدی جالب است که در این لیست گوشی هوشمند اکسپریا زد 5 هم وجود دارد. این لیست در سه ماهه پایانی احتمالا تغییر چندانی نخواهد کرد  و باید تا سال 2016 برای معرفی گوشی  مثل گلکسی اس 7 منتظر بمانیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پوشش زنده : مراسم رونمایی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در بازار چارسوی تهران

نظرات در مورد : سریع ترین گوشی های اندرویدی کدام اند؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. از فرصت زندگیت استفاده کن همیشه در هر ایده ای سعی کنیداز اولی ها باشین که از سودش استفاده کنید نه از آخری ها که از امکانات ایده استفاده میکنند
    سوال :کار شما چیه ؟
    پاسخ :کار شما در منزل نشستن ودریافت تبلیغات برحسب علایقتون (استخدام کاریابی,حراجی ها,پزشکی درمانی و..) بابت دریافت ومشاهده تبلیغات پیامکی ,صوتی ,و تصویری و…۴۸طرحه دیگر پورسانت در لحظه دریافت کنید . (کاملا رایگان

    برای توضیحات کار و ثبث نام به آیدی من پیام بدین
    https://t.me/canteladmin02101