سرویس اشتراک ماهانه اخبار کمپانی اپل راه اندازی شد

کمپانی اپل

کمپانی اپل در طی انتشار یک اعلامیه از ارائه یک خدمات جدید تحت عنوان , سرویس اشتراک ماهانه اخبار , خبر داد. این سرویس که یکی از جدید ترین و پر طرفدارترین امکانات است , سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. گویا در ماه گذشته شرکت Texture به کمپانی اپل فروخته شده است. این شرکت با دریافت 99.9 دلار در ماه سرویسی شامل ارائه اشتراک مجلات را در اختیار کاربران خود قرار می داد.

شرکت اپل در یک بروز رسانی جدید , اعضای تیم Texture را تا پایان سال جاری به سرویس جدید اپل محلق خواهد کرد. اپل نیوز برنامه ای است که کمپانی اپل در اختیار این کاربران قرار خواهد داد. اعلام شده درآمد اپل نیوز از طریق فروش و با پیش فروش آگهی به ناشران تأمین می شود , اما از آن جا که شرکت اپل سیاست‌ های خاصی را در زمینه حریم شخصی اپل اعمال می کند ، ارائه این سرویس اشتراکی به بهترین شکل ممکن اتفاق خواهد افتاد.

کمپانی اپل

کمپانی اپل در مصاحبه های پیشین خود به افزایش درآمد آی پد از طریق مجلات اشاره کرده بود. یکی از مدیران این شرکت گفته است شرکت اپل تصمیم گرفته است درآمدو سود ناشی از سرویس خبری را با ناشران سهیم شود. اما سرویس های این شرکت فقط به همین یک سرویس خبری محدود نمی شود , بلکه از دیگر خدمات آن می توان به اپل موزیک اشاره کرد که بسیار پر طرفدار است. برای استفاده از این سرویس باید ماهانه مبلغی حدود 9.99 دلار را به عنوان حق اشتراک پرداخت نمایید.

بنا به گزارشات کمپانی اپل توانسته از طریق اپ استور و اپ موزیک در سال 2017 , 30 میلیون دلار درآمد داشته باشد. بر این اساس پیش بینی می شود تا سال 2021 این مبلغ به 50 میلیون دلار برسد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سرویس اشتراک ماهانه اخبار کمپانی اپل راه اندازی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *