سرمایه گذاری اپل برای توسعه ی تراشه های تشخیص عمق

سرمایه گذاری

شرکت نام دار و عظیم اپل دومین سرمایه گذاری بزرگ خود را پس از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اش در اردیبهشت ماه، انجام داد. شرکت Finisar که یک شرکت کالیفرنیایی می باشد مبلغ سی صد و نود میلیون دلار را از شرکت اپل دریافت کرد تا آن را برای توسعه ی بخش تحقیق و توسعه هزینه کند. همان طور که می دانید این شرکت در زمینه ی مولفه های نوری فعالیت می کند.

هزینه ی پرداختی از سوی شرکت آمریکایی اپل همچنین صرف ساخت و طراحی و تولید لیزر های حفره عمودی نشر کننده از سطح خواهد شد، که اساسا همان تراشه های تشخیص عمق و مجاورت هستند که در محصولات اپل از آن ها به طور کامل استفاده می شود. شرکت اپل در تکنولوژی پرتره، فیس آی دی، حالت های سلفی ایموجی آیفون ایکس و همچنین در سیستم تشخیص مجاورت ایرپاد از تکنولوژی نام برده استفاده می کند.

اپلشرکت‌های Finisar و Lumentum دو شرکت رقیب هستند که در زمینه ی تولید این تکنولوژی به طور وسیعی در حال فعالیت هستند و جالب است بدانید که تحویل به موقع محصولات و مولفه های تولیدی یکی از دلایل اصلی بود که انتشار آیفون ایکس به تاخیر افتاد.

اپل در اردیبهشت ماه سال جاری سرمایه ای بالغ بر دویست میلیون دلار را در اختیار کورنینگ قرار داد تا در زمینه ی تکامل و توسعه ی شیشه های صفحه نمایش هزینه شود، طبق این اخبار شرکت آمریکایی اپل در حال سرمایه گذاری های کلان است برای همین باید در آنینده انتظار این را داشته باشیم که گوشی های جدید این شرکت نسبت به برند های رقیب سر تر باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 15 پرو دارای رنگ آبی تیره با رنگ خاکستری است

نظرات در مورد : سرمایه گذاری اپل برای توسعه ی تراشه های تشخیص عمق

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *