سرفیس پرو نسخه ی LTE معرفی شد

سرفیس پرو نسخه ی LTE

سرفیس پرو نسخه ی LTE : اخیرا شرکت مایکروسافت درگیر اتفاقات فراوانی بوده و حواشی و شایعه های زیادی درباره این شرکت قدیمی پخش شده است که برخی از آن ها صحیح و برخی دیگر فقط در حد یک شایعه و خبر برای جلب توجه بوده و ارزش دیگری نداشته است. اکنون این شرکت بزرگ با معرفی رسمی نسخه LTE سرفیس پرو در همایش Future Decoded که در لندن برگزار شد , قدمی بزرگ در صنعت تکنولوژی برداشت.

اخبار و اطلاعاتی درباره این دستگاه در شهریور ماه توسط شرکت مایکروسافت در شبکه های مجازی پخش شد. در مشخصات این سرفیس به مودم X16 اشاره شده است ,  از این مودم برای گوشی های تلفن همراه استفاده می شود در کنار این 20 باند داخلی برای اتصالات دیگری در نظر گرفته شده است. برای افزایش سرعت دانلود به 450 مگابایت بر ثانیه که حدودا چیزی معادل 56 مگابایت بر ثانیه می شود , از برنامه 9 LTE Cate پشتیبانی می کند. سرفیس پرو سریع ترین لپ تاپ مجهز به ال تی ای در سطح خود می باشد.

در دسامبر سال جاری معادل دی ماه شمسی , این دستگاه به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای دو نسخه , یکی تجاری و دیگری برای مصرف کنندگان معمولی است. نسخه معمولی به احتمال زیاد سال آینده آماده می گردد. برای بهره مندی از مودم و اپراتور اینترنت , پرداخت 150 دلار ضروری می باشد.

از ویژگی های فنی این دستگاه می توان به پردازنده Core i5 , حافظه رم 4 گیگا بایتی و 128GB حافظه داخلی اشاره کرد. قیمت این مدل 1449 دلار می باشد. نسخه دیگر دارای پردازنده i7 Core , حافظه رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه SSD می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه کرک کردن فایل های رمزنگاری شده Microsoft Office

نظرات در مورد : سرفیس پرو نسخه ی LTE معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *