سدان جدید بی ام دبلیو وارد چین میشود

سدان جدید بی ام دبلیو وارد چین میشود

کمپانی بی ام دبیلو در سال 2015 سدان های بسیار خوبی را معرفی نموده است. این کمپانی همچنین طرح های مفهومی بسیاری داشته  که در چندین رده ی مختلف ارائه شدند و در نمایشگاه فرانکفورت و چندی دیگر به نمایش در آمدند. اما حال بی ام دبلیو اعلام کرده است که به زودی خودرو جدید خود را در چین رونمایی خواهد کرد.

طبق گفته های رسمی که از سوی کمپانی اتومبیل سازی بی ام دبیلو منتشر شده است، این کمپانی قصد دارد سدان جدید کانسبت کامپکت را به زودی در گوانژو چین رونمایی کند.

این شرکت همچنین چندین عکس را از این خودرو مفهومی جدید منتشر کرده است که میتوانید در زیر مشاهده کنید.

سدان جدید بی ام دبلیو وارد چین میشودهمانطور که گفته شده، بی ام دبلیو برای رونمایی خودرو جدیدش نمایشگاه بین المللی گوانژو چین را انتخاب کرده است که یکی از بزگترین نمایشگاه ها در چین میباشد. در سدان جدید بی ام دبیلو شاهد یک طراحی لوکس هستیم. این خودرو چهار درب دارد بسیار جمع و جور یا به عبارتی کامپکت طراحی شده است. آدریان ون (Adrian van) معاون ارشد مجموعه بی ام دبلیو در اینباره اظهار داشت:” بی ام دبلیو کانسپت کامپکت، یک فضای بسیار وسیع و را به راننده و مسافران ارائه میدهد در حالی که تا حد زیادی جمع و جور طراحی شده است و در کنار این دو ویژگی توانایی های اسپورت زیادی دارد.” طبق گفته های معاون ارشد این شرکت، خودرو جدید یک سدان جمع و جور است که با ظرفت زیادی طراحی شده و در عین حال از قابلیت های اسپورت بالایی بر خوردار است.

سدان جدید بی ام دبلیو وارد چین میشودبه زودی بی ام دبلیو کانسپت کامپکت رونمایی خواهد شد و در آن زمان جزئیات فنی این خودرو برای همگان آشکار میشود.

منبع: geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خودرو جدید بی ام دبلیو M2

نظرات در مورد : سدان جدید بی ام دبلیو وارد چین میشود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *